Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Everything

Tune-chan 2010.04.29. 19:55

Fúhú, mióta nem írtam! És azóta mennyi minden történt! Most akkor csak nagy vonalakban, amolyan emlékeztető szinten magamnak, mert lesz, amit ki akarok majd fejteni. Meg akarok írni egy filózós bejegyzést, meg jaj, de sok mindent. xD Na, jó, random lesz minden, már nem tudom a sorrendeket. xD

Azon okból kifolyólag, hogy szarakszik a gép oldalsó hangbemenete képes voltam lemenni a mélybe és bedugni hátra a hangfalat. A baj csak az, hogy, amint most jöttem rá, alig pár perce - a nagy füles is kezd szarakodni... -.-" Pedig nem is játszottam vele! Khm, ezt miért is írtam le, amúgy? xD

Tegnap megrohant egy új ötlet - egy srác és az apja, régen eltűnt anya, a srác gyerekkori barátnője, aki tornázik, és egy semmiből feltűnő másik lány... A "madarak harca", "ha a pingvinek repülnek, abból jó nem sülhet ki", "a nevem Ra-... Raven!", és az epic kezdés-graffity: "Család nélkül, mintha a Pokol legmélyebb bugyraiban lennél. Ha van családod, még mindig a Pokolban vagy - de kicsit közelebb a kijárathoz."
Már csak a szereplők nevére kell rájönni... A négyből egy megvan, szép vagyok, mi? xD Meg a történet fő góca még egy kérdőjel... Azon kívül, hogy (spoiler!) apuka ugye démon, anyuka ugye Rachel, aki úgy néz ki, mint mikor apuka megismerte, Pingvin családja démonírtó, srácika féldémon... amiről persze nem tud, de majd csak ráébred a sok történés alatt... xD (spoiler off!)
És az ihletéshez nem kellett más, mint egy kis szerep tegnap Tadeshivel, Teen Titans nézés, és egy kis The Simpsons reklám a Comedy Centralról, ahol is a pingvinek összenéznek és felrepülnek. xD
Amúgy tök vicces, hogy valószínűleg rajtam kívül -főleg amíg meg nem írom- senki más nem érti a fentebb soroltakat. Yeah! xD

Hjaj, a reloadhoz meg nem tudtam azóta se hozzászagolni, hogy múltkor említettem... Pedig Rob és Ed megér egy írást, sőt! A Blaine-Dorine párost sem ártana folytatni... Ehh...

Imádom a Malcolm in the Middle-t. Valami epic nagy sorozat. x3 Azt hiszem, felreppent a kötelező megszerzés-listára. Reese! Francis! x3 Dewey meg valami nagyon aranyos... x3 És Reese-nek milyen karjai vannak...! Na jó, leállítottam magamat. xD

Lévén, megint itthon vagyok -hétfőn viszajött a szédülés-fejfájós kombó- Timi hozott nekem két dvd-t, s mind a kettőt kivégeztem két nap alatt. Két film, két nap alatt... Tényleg bajom lehet, nem szoktam én filmeket nézni! xD De nem voltak rosszak, sőt...!
Az egyik az Ötven első randi volt, a másik pedig a Producerek. Nem semmi filmek. Olyanokat felnevettem, hogy csak na. De jó, hogy nem hallott senki. xD

Kedden, szegény nővéremmel mászkáltunk orvoshoz - rájött, hogy mekkora egy banya a mi háziorvosunk, és voltam az ideggyógyászaton is. Ahol minimum három órát töltöttünk, de kárpótolt érte a dokinő: tök jó fej volt, kedves, és a Szent Laciba járt...! :O Meglepett. Kaptunk Stand upot is egy öreg nénitől -nem volt vicces-, de az már inkább az volt, mikor össze-összenéztünk az időpontra jött nőcivel, aki annyira nem volt szimpi, de csak nevetni tudott az öregasszonyon. xD

Ma jelentem megnéztem az Uaboku (azaz: Uragiri wa Boku no Namae wo Shitteiru) első részét! Asszem, tuti, hogy rácuppanok erre az animére, főleg, ha a Bishounen Paradise-osok is feliratozzák majd rendesen. :D Nos lévén alig tudok valamit a történetről, lévén angol kis nyúlfarkat olvastam ismertetőnek, és a képek meggyőztek a nézéséről, csak, amit így hirtelen, egy rész alapján, főleg seiyyu téren:

  • Yuki srác nem tetszik, de, valamelyik megmozdulásába hirtelen felmerült bennem, hogy "jééé, nem olyan volt a hangja, mint Shikinek?" És megnéztem, de bizony! Hoshi Suichiro, aki Shiki mellett még Gino (CG) hangja volt, és a CC drámacédén Joshua hangja. (Vicces hogy tegnapelőtt olvastam erről a drámacd-ről... xD) De a HaruTokiban is szerepelt, ami még mindig fájó pont, hogy félretett projeckt lett nekem. xD (Harukanaru toki no naka de! Yeah. A kedvenc hosszú címem a Yamato Nadeshiko Shichi Henge mellett, de asszem az Uraboku is beszáll a versenybe. xD Álljunk ki az utcára és kántáljuk a három címet! xD)
  • Luka hangja - akit rögvest kinéztem magamnak, de azóta átrendeződtek az erőviszonyok xD- pedig nem más, mint Sakurai Takahiro! Sajnos ezt tudtam, de sebaj. xD Amúgy vicces: Sakurai Yukinak hívják Yukit, szóval, családnév ügyileg, Takahiro-sama adhatta volna neki is akár a hangot. De neeeem, jobban illik ő ahhoz a smexy Lukához! x3 És akinek nem mond sokat Sakurai Takahiro neve (akkor ejnye, hányszor áradoztam már?!) annak gyors felsorolás: Kururugi Suzaku, Leon Oswald, Alzeid (waaa, de hiányzik az a Zero-stlye albínó. x3 Véletlen nem terveznek második évadot? nagyon szemeten zárták ugyanis le...:x), etc. Tessék megnézni az adatlapján, ha ennyi nem elég! xD
  • Ami nagyon mellbe ütött, és a jó értelemben, az az volt, mikor Kanata megszólalt: Ishida Akira hangján! Majdnem lefolytam a székről, ahogy beazonosítottam többek között Hiwatari-kun, Chrno, és Eyes hangját... (vicces, előbbi kettő mangáját olvasgattam a napokban. xD) És jelentem, egy rész után ő a kedvenc, már csak azért is, amit mondott Yukinak, mikor az rátalált arra a könyvre. Awww. x3
  • És innetől jön a csalás, avagy a nevek előre való megnézése. xD Mert csak a fentebbi háromé maradt meg a részből - a többieké nem volt említve, szerintem. :x Kezdjük a Fukuyuma Jun hangján megszólaló Murasamével. Igazából viselkedésében nekem ő jobban Shikisnek tűnik, mint a Shiki-hangú Yuki. És kezd idegesítenki, Fukuyuma-sama hangját sosem ismerem fel. xD (Lelouch, Shimizu, Aidou... vicces, a kedvenceim közül vagy Gundamben vagy HaruTokiban vagy mindkettőben szinkronizált mindenki. xD Már csak miattuk is érdemes lenne ezeket megnézni akkor már. xD)
  • Ahogy nézem a listát, az én Miyano Mamorum is adja majd a hangját, Soma-sama hangja is már feltűnt az ep. 1-ben mint epizódszereplő... (Tachibana Shinnosuke). Soma-samáról jut eszembe... a Kuroshitsujit még mindig nem végeztem ki, a 19. résznél tartok csak. Ejnye...

Nna, jó, most animéből ennyit. Mangázzunk! xD Mert Conról hazajött velem négy kötet - egy DN.Angel 3 -rossz vagyok, nagyon rossz! :x VK 2-nek kellett volna jönnie, de ez ötszáz pízzel olcsóbb volt és... wáhh, borzalmas vagyok! A pofátlan DN.Angel... őt kezdtem el utoljára, és már megelőzte a VK-t, az OKHC-t, és a La Cordát is (ezt nem is nehéz, lévén az angol kötetek nagyjából beszerezhetetlenek. xD)-, aztán a Chrno 3-4 (Aion-sama feltűnt! Iiiimádom azt a dögöt! x3), és végül egy bónusz - a Lidércfölde egy. Csak mert, az annyira... kyam. x3 Imádom. Majd a kettes-hármas sem ártana...
Meg egy Con-beszámoló sem. Nna, majd holnap................ (ne higgyetek nekem, inkább verjetek, hogy írjam. xD)

Kishis szerephez újraés újra lejátszódik előttem két jelenet, amiért odáig vagyok, és-és-és talán hamarosan sorra kerül. xD Az egyik Takedás, mikor az én kincsem (iiiimádom. x3) bemegy az alvó Kirához, nézni és elcsábul; a másik pedig Kaitou bosszúja Karlon - amit sikerülhet úgy kivitelezni, hogy a fizikatanbá' ne fogjon gyanút. x3 Amúgy nem értem, hogy lett ezen két karakterből kedvenc. Mert Takeda és Kaitou annyira nem... na de, mindegy. xD

Mit írjak még... Ja igen: Kishi... vett nekem... VERSAILLES KONCERTJEGYET, OHH YEAH!!! Imádlak Kishikém, imádlak-imádlak-imádlak, és egy ideje nem tudtalak megölelni miatta. xD
És még mindig Kishi: merénylet, mondhatni... Egem akar maga mellé majd beöltöztetni lolinak, ha szerez magának kodona szerkót. Szép-szép, de nem tudom magamat elképzelni olyan ruciban, főleg nem, hogy még jól is nézzek ki. xD Amúgy, múltkor találtam ezt a göncöt, mikor rákerestem a wa loli kifejezésre, mert nem tudtam milyen stílus az. -beteg lehetek? Loli blogokat olvasok néha...- És annyira megtetszett ez, hogy csak na! x3 Annyira klassz... A fodrok...! A szoknya...! A lepkék...! Hogy fekete-vörös...!

Mostanában amúgy előjött a lepke fétisem. Akkor vettem észre magamon, mikor valamelyik nap Hofi Gézát néztem a Comedy-n, és volt egy éjszakai pillangós poénja... Ott jött is egy történet ötlet, pár lepketetkós prostiról a "Vörös-házban", amit lehet nem kéne elveszteni...

Ádám és Levi felugrott tegnap. :D Előbbi szerintem csak a kölcsöncuccokért jött, utóbbi pedig le akart fordíttatni velem egy szöveget japánról, de otthonhagyta. xD A kezem jól be is lilut tőlük... pontosabban Ádámtól...

A Conos élménybeszámoló várható akkor legközelebb, képekkel zsúfolva, meg úgy minden. És rakok rá jobbklikktiltást, mert gonosz vagyok. xD (Csak miattad Tadeshi, még mindig haragszom rád. xD)

Címkék: történet anime ötlet manga versailles tune seiyuu uraboku

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr341962699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.04.30. 11:48:44

Miféle ötlet jött a velem folytatott szereptől (meg még néhány rajtam kívülálló dologból)? XDDDD Mármint, hogy melyik része ihletett meg? XD
A Yamato Nadeshiko-ról Rosie áradozik nekem folyton. Állítólag kibajó. =D
És gonosz vagy. xD Legalább azt kifejtenéd, hogy már megint mit vétettem? XD (Tudom, létezem. xD)

Tune-chan 2010.04.30. 17:57:36

@Tadeshi: Nem mondom meg, mert spoilernek minősülne. xD
A YNSH meg állati nagy, tessék megnézni! xD Én csak belekezdtem még anno ugyan, mert aztán szarakodott a felirat, csúszott, de... epic nagy! xD Szóval, megéri, csak ennyit mondhatok. Csak a grafikát szokni kell...
Tudok róla. :3 És nem, nem az hogy létezel. Hanem amit csináltál. :P

Kishi 2010.04.30. 20:39:59

Hm... That Wa-Loli dress remind me one of the BodyLine's Wa-dress... /I loved that one so much, but this one now is out of... forgalombólXD/
I do know that you love me so much 'cause of the concert-ticket, and as well, I miss your hugs. /I am starving for love.../
Well, you can prepare for that Loli-stuff, because it will be a long time...
I am envy for you couse of the Uraboku stuff... /Yes, I am an envy monster. And I do know it./
I am waiting for your new short stories, and I hope that I will be able to read them.^^
Butterflies are the bests.

And well, I did almost forget it: Tune, can I ask you to send me the photos from the con? /And well, do you allow me to take them out in my blog?/

@Tadeshi: Start to think about it, the reason why she is a bit crossed with you is not that difficult.

Tadeshi 2010.05.02. 20:03:51

@Tune-chan: Mit csináltam?

@Kishi: Gondolkodtam, s nem jöttem rá. Tudom, béna barom vagyok.
süti beállítások módosítása