Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Lehet zöld az ég, és lehet kék a fű!

Tune-chan 2010.06.23. 21:12

Most az a helyzet áll fent, hogy kitudja mióta totál boldog vagyok, repdesek az örömmámorban, pedig csak annyi történt, hogy ma sütött a nap, végre, és nem itthon ültem - hanem Évinél. xD De szép-szép nap ez! Már ott jól indult, hogy reggel halódva bekapcsolva a tévét a Viván a Lehet zöld az ég című remek ment, Varga Viktortól. :D (jól tudom, hogy Csillag születikes...?)

Varga Viktor - Zöld az ég OFFICIAL MUSIC VIDEO

Huh, de egy ideje nem jelentkeztem megint, és mikor utoljára jelentkeztem, akkor is kicsit depressziós voltam... Megint. xD De most leszállt a rózsaszín boldog színes felleg, érzem, hogy átrepülök száz akadályt...! (Khm, agyamra megy a zene, amit hallgatok. xD)

Hol kezdjem? Legyen sorban...

Vasárnap.
Nagypapázós nap volt ez, Timi is jött, elvoltunk, lett egy új szandálom, amire áhitoztam - az az itt-ott, mindenhol szíjas. De egyelőre nem volt leehtőségem felvenni, csak a szoba rejtekében... xD Csutikámat megdögönyöztem, és megfürdettem a nóziát - valahogy rászáradt a föld a hülyécskémre. Úgy kapkodta a fejét, mikor először próbálkoztam, aztán rájött, hogy a.) nem adom fel, vagy b.) jót akarok. Én szerintem előbbi... xD
Utána irány volt haza, majd kimászva a kocsiból rájöttem, hogy ez olyan idő, hogy nekem lent kell lennem. Lecsábítottam Kishit, aki hozott muffint, az élete első adagjából. Szerintem nagyon finom volt...!
Kicsit húzogattam a számat amúgy - én is akartam menni Múzeumok Éjszakájára... Na majd jövőre. Ha kell, egyedül... Nem tudom, mostanában olyan furcsa vagyok, ha arról van szó, hogy Kishi mással van, mással érzi jól magát, már-már féltékenységi rohamot kapok. xD Hogy bezzeg mást kiír msnre, bezzeg mást megemlít a blogjain, bezzeg satöbö, satöbö. Túldramatizálom, mint szinte mindig, mindent. xD

Hétfő.
Korán kelés, suliba caplatás Kishivel, dumcsizás csajokkal, szenvedés kint az udvaron a hosszú évzáró alatt, majd biziosztás, közben halódás, szülési fájdalmakkal... Ofőnek csoki, "mint magyar tanár búcsúztató", aztán vécé fogság, végül hazaút, számolgatva-nézegetve a bizimet.
A bizim! Nem is rossz. Nem lett hármasom, Hoffgard megadta a bíztató négyest angolból (ha már hiányoztam, ha már hiányzott sokat. xD), de viszont, amin kiakadtam, Simi nem adta meg az ötöst matekból...! Pedig akkor 4,72-es lett volna az átlagom! Így csak 4,64, de jó az, egyelőre. Négyesem lett még töriből, franciából, bioszból... minden más ötös, szóval, ahhoz képest, hogy tényleg nem eröltettem meg magamat az idén, tök jó. :) Makádi megadta a dicséretet infóból...!
A nap további része olvasással ment el, tegnap ki is olvastam végül a Nászjelentés Fable kötetet. :) Iiiiimádom! Jamal-fanatista vagyok. Kell egy mitököm doboz, és... és volt még valami. xD Na mindegy, szobrot állítok neked, komolyan, meseanyó...!

Kedd.
Semmi komoly, kicsit bedepiztem az időjárás-csináló manók miatt, hogy miért nem unják még azt a rohadt időt. Olvasgattam ugye, Fable-t, aztán csomózgattam, befejeztem magamnak a karkötőt, elkészítettem Kishinek az övét, vagy ez még hétfőn volt...? Mindegy, már összefolynak a napok, nyár van, nyár! xD
Az biztos még, hgoy csomózás közben filmet néztem, ráadásul Bridget Jones-t, amit még nem láttam és totál másra számítottam. ellenben a másfél óra elrepült a csomózgatás mellett, és csak bámultam, hogy ennyi? Azt megmosolyogtam, hogy enyhe Jandra-Jamal-Selwyn de ja vum volt, na nem ám nagyon, csak egy picit. És rájöttem, hogy Hugh Grant egész helyes... xD Főleg ebben a filmben~...! Jól van, lecsaptam magam. xD
Nna de az biztos, hogy tegnap volt, hogy Annak örömén, hogy végeztem a Fable-lel, elhatároztam, hogy mielőtt belekezdek a Vándorló palotába, azelőtt kivégzem a mangafeltorlódást, és elsőként elcsábultam és az Annyira király vagy!-hoz nyúltam. újra rájöttem, hogy én miért is istenítettem Szung-hát, és már-már magamon nevettem néha, miközben ovlastam az első kötetet - fel-felkuncogtam, elakadt néha a levegőm attól a dögtől, vagy épp nyáladzottam de nagyon is. xD Ma kivégződött a kettes kötet is, és most fogok majd továbbmenni, estimeseként... De imádom! Összesen hat kötet, ebből magyarul van elvileg négy, és... kell! Na nem csak Szung-ha miatt, Dzsei és Hjon-ho is megér egy misét... :D Tervbe van egy gif, Szung-hás, asszem beteg vagyok. xD Ha valaki boldog pillanatot akar nekem szerezni, meglep vele...! x3 Na jó, csak vicceltem, majd spórolok rá... Talán most van kétezrem, abból egy kijön és... wáhh, nem tudom. De ez KELL. Szung-ha...!

Szerda, azaz ma.
Ez Évizéssel telt, jól elvoltunk, dumáltunk, animéztünk, ördögbotoztunk, faltuk az almacsipszet (új kedvenc nass. És még egészséges is! Kivéve ha félrenyeled. xD), ittuk a mittoménmien ízesítésű zöldteát jégkockával... Jó volt. :) Anyja megkért, hogy tegezzem, hát lőn. Ourant néztünk, és előjött, hogy újra kell néznem, muszáj. xD Előtte be kéne fejezni a DN.Angelt, meg a Kuroshitsujit... de sebaj. xD
Megtámadt minket az utcán egy szerencsétlen, így ránézésre megmondta a fejemről, hogy biza animés vagyok. xD Valahogy ismerős volt, mintha szerencsétlen már afm-en is egyszer próbált volna barátkozni, még régebben... Kicsit ijesztő volt. Most vagy beszívott, vagy megkeseredett otaku volt szerencsétlen, de hát ez van...
A könyvesről hazafele gyalogoltam, amit azzal koronáztam meg, hogy énekeltem, ugráltam, élveztem az életet - és próbáltam figyelmen kívül hagyni a kamionos bagázs pillantását, meg a villamoson is még elébb annak a munkásnak az éhes tekintetét... De hát ragyogtam, ezt más is észrevette. :D (Miért csak ilyen vén fószerek szokták? xD)

Olyanokat álmodtam mostanában... De ezt majd csak legközelebb. Most inkább azt fejteném ki, hogy... Na jó, mára ennyit, ígérem, holnap jövök, leülök ide, és még mesélek. :D Meg áradozok Szung-háról. xD

Címkék: zene manga tune varga viktor seung ha

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr232104951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.06.24. 09:16:26

Meghallgattam ezt a dalt, hát kicsit bugyuta, de ha Neked ilyen boldogságot tud okozni kora reggel, akkor nem kritizálom. ;)
Helyes-helyes, cheer up! Vagy küldöm a mosolycsináló manókat! :P
És áá---áá! Megnézted a Bridget Jones-t, végre! :)))
Ugye, hogy ugye? De Hugh Grant helyett inkább Mr. Darcy!!! (Egyébként a Dorian Grey-ben ua. a színész játssza a lordot. Most nem jut eszembe a neve.)

Tune-chan 2010.06.24. 11:12:16

@mickie: Hmmmz, Colin Firth? (hála a dvd hátuljának. xD) És játszik a Dorian Greyben? Lassan meg kéne nézni... x'D Csak tudod mi a ciki? Nem tudom, hova tettem...
Jó, igazad volt a Bridget Jones-szal kapcsolatban, de valahogy én másra számítottam, aztán kellemesen csalódtam. :)
Mosolycsináló manók nincsenek is! xD
Épp azért tetszik szerintem, mert ilyen "bugyuta". :)
Köszi a kommentet...! :D

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.06.24. 12:01:19

@Tune-chan: Tényleg, Colin Firth. :))
Nekem még fenn van a gépen a Dorian, ha nem találod meg. És van itt még 2+2 HK is a számodra. :P
A Manógyár pedig miért pont a mosolycsinálókat ne gyártaná? ;)
És még nyári színekbe öltözött GRATULA a bizihez! ;) Remélem, a jó jegy meghozza a kedved az angolhoz is.

Bree Gii 2010.06.24. 12:32:36

"Tündi! Állj fel!" "Szózat?" XD Ez még mindig nagyon tetszik X)
Örülök, hogy most már jobban vagy. Meg annak is, hogy nem egy 'depresszáns" bejegyzést kellett olvasnom, habár visszaolvastam egy picit, és nos... túl sokat aggodalmaskodsz, bár ez szerintem neked is feltűnt. Túlságosan érdekel mások véleménye. Azé a hülye gyereké meg különösen? Na ne már! Nem olyan nagy szám, hogy ennyire szenvedjél miatta. Hidd el, tudnék neked olyanokat mesélni, hogy... hö XD Majd ha egyszer átjössz, akkor csinálunk egy vudu-babát és egész este szurkodni fogjuk. És majd megdizájnollak, olyan leszel, mint a PVC Lovakban, és akkor majd csak lesi, hogy miről maradt le X) De addigra neked lesz egy Timed XD Ó, tényleg, erről jut eszembe: "http://www.imdb.com/name/nm1641117/" Itt van TIM! Jó, most ronda, de kisebbnek aranyosabb volt X)
Ja, és nézd meg a Twilightokat, mert a 3. részt EGYÜTT (tehát TE is jössz!!!) fogjuk megnézni a moziban. Megyünk Csilláékkal a premierre XD (Arra azért talán mégse.)
Bocs, hogy igazából semmi köze a kommentemnek a bejegy.. jujj, és megcsináltalak a Sims 2-ben! X) Majd ha mindannyiunk kész lesz, akkor küldök képet X3 Asszem ennyi (legalábbis ennyi jutott hirtelen eszembe XD)

Tune-chan 2010.06.24. 18:58:48

@Bree Gii: Szia! De rég láttalak errefelé...! Meg úgy általában internetfalván. xD
Most már más miatt aggodalmaskodom, de ha összejön, kiírom azt a következő bejegyzésben... Talán. xD Lehet, hogy nem nagy szám, de tudod, milyen érzékeny a lelkecském... És egyre érzékenyebb. xD
Nem is ronda! Egész jól néz ki. Hmmmz... Sőt...!
Nem nézem meg, engem el nem rángattok rá... xD Még meglincselnének a moziban, mert röhögnék, nagyon hangosan. xD
Úúú, kíáncsian várom, hogy hogy nézhetek ki Sims-ben. ;)
És nem baj, hogy nincs sok köze a bejegyzéshez, örülök, hogy írtál egyáltalán...! :D

@mickie: *Felnyög* Az angolhoz...? Majd csak japó után... Hrrrmrrr, tényleg, én ma el akartam kezdeni kiírni...! Bakter...
Köszi a gratulát, és... a manógyár nem is létezik! Csak időjárás-csináló, meg mindent-elcsenő manók vannak. xD
Szerintem meg lesz... Csak meg kell keresni. Valahol a szobámban... :)
Hogy-hogy 2+2? Mostanában kettesével adják, vagy mi?

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.06.24. 20:46:02

@Tune-chan: A manógyárról legközelebb megkapod a szakirodalmat. Ha már nekem nem hiszed. ;)
Néhány hétig dupla részt adnak HK-ból, én sem tudom miért. Az a tippem, hogy az új Ramsay műsor júliusi premierje miatt. De nem bánjuk! :)

Keen25 2010.06.24. 20:48:38

Tune. FYI:
Van soksok manók.
Pl. a buliban van a tekerős manó, aki egy idő után elkezdi alattad-körülötted forgatni a világot.
Van a párologtatós manó, aki amikor nem figyelsz, gyorsan elpárologtatja a poharadban levő italt.
Van a koppantós manó, aki ha nagyon unatkozik mögéd lopakodik egy nagy kalapáccsal, és hátulról fejbe vág. Ettől elalszol, de legalábbis másnap nagyon nagyon fájni fog a fejed. >) szoval soksok manok vannak. :)

Tune-chan 2010.06.25. 11:12:15

@Keen25: Bocsánat, de bulizós manókat eleddig nem ismertem. Köszi a tájékoztatást! :)

Tune-chan 2010.06.25. 17:30:54

@Bree Gii: Brigikém, ez hatalmas...! xD

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.06.26. 12:38:43

@Tune-chan: Az imént merült fel, hogy szösz- és pormacskagyártó manóknak is lenniük kell. Utóbbiak háziállataival nemrég meccseltél is. :P
süti beállítások módosítása