Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Minden, vegyesen

Tune-chan 2010.07.20. 12:42

Érett már egy ilyen bejegyzés, mert sokmindenem van, amit mesélnék, kitárgyalnék, vagy csak úgy leírnék magamnak. (Tadeshi, figyelmeztetlek, hogy van két kép a még nem kész Asusról, amit közkiccsé teszek, de csak linkkel, NE nézd meg, ha meglepetést akarsz!) Szóval, minden, vegyesen. レツゴ! (aki rájön, mit katakanáztam az... Kap egy virtuális ölelést. xD Vagy virtuális hátonveregetés, egy "good job, boy"-mondat kíséretében. xD)

Mivel is kezdjem? Hmmm... Ha már Asust emlegettem feljebb, akkor kezdjük vele. A hehömös bejegyzésben írtam róla, hogy csúnyán megszívtam vele, de nem tántoríthatott el a fiú, én bizony lerajzolom, én fiam, sikerülnie KELL. Végül, sikerült is! x3 Egész pontosan tegnapelőtt, a ceruzarajzban megláttam őt, azzal a dög tekintettel és mosollyal... Ami aztán elveszett a tusos áthúzás után, mert persze, hgoy a szemével kellett kezdenem, és persze, hogy remegett a kezem. xD (ha a japóról szerzett tollal húzom ki, jobban járok - ez utólag esett le a betűk írkálásánál. -.-") Azóta tegnap már színezgettem is rajta, plusz rábiggyesztettem egy Asus feliratot jobboldalra... Na de, inkább mutogatok. Katt ide, a sima rajzért; ide meg a már áthúzott-vörössel és zölddel színezett verzióért. Jaj, ami még zavar az a rózsa milyensége - azt elszúrtam, bár most a kézfeje tetszik. És béna vagyok tussal, ez bebizonyosodott - az inacska a nyakán véletlen összeér a kulcscsonttal... -.-" Na meg a zoknija... Röhej. xD Tegnap dilemmáztam az inge színén, mert eredetileg fehéret akartam, de... De a fehér ing-kék farmer összeállítás nem megy a hajához meg a szeméhez. Tasukete!
Amúgy szerintem a ceruzarajznál Asus még valami szívdöglesztő volt... (akkor még nem volt oldalt ott a neve, csak nagyjából belőttem, hogy ha ott kezdem, akkor kifér...) Az a tekintet, az a mosoly... Akkor még a ruha gyűrődései se tűntek olyan műnek... Na igen, nem hiába szkenneltem be a kihúzás pillanat előtt. xD És a segédvonal a bal szeme alatt...! Olyan mintha sebhelye lenne, az annyira bejött... x3 A színesben ellenben a haját bírom, meg a feliratokat. (akai sekai-team után szabadon fekete és vörös. xD) Gondolkodtam, hogy a nevének különböző "részei" különböző színnel világítsanak, de csak vörös zseléstollat találtam, ami szép volt. (Most csillogós kékkel áltam volna neki?! xD) Zöldet akartam még igazásból, de rájöttem, hogy olyan szép zöldem még véletlen sem lesz - kell zöld zseléstoll, ez a tanulság! Olyan gyönyörűségs sötét, smaragd... Mindent összevetve büszke vagyok rá - mégha a kihúzás el is rontotta picit. Azért még így is elég dögletes... Remélem, majd Tadeshinek is tetszik - ha teljesen kész lesz. xD

Akkor, vámpíroknál maradván... A "nagy" BÉTARAZS team menne moziba, amit személy szerint passzolnék, de egy gyenge pillanatomban Brigi rábeszélt, hogy majd menjek - a Twilight-saga Eclipse-ére akarnak engem elrángatni. xD Na mondom, szééép... Jött ellenérvként, de hogy még nem láttam az egyet-kettőt sem, hát nézzem meg. Az HBO-n ment is a koncert előtti szombaton és hát... Leültem elé. Több, mint egy oldalt teleírta a kommentjeimmel, amiket most lehet, közkinccsé teszek. xD
Összehasonlítva a könyvvel... Mert igen, voltam oly' merész, hogy azt is a kezembe vettem, még suliidő alatt, Brigi jóvoltából, hogy lássam, milyen, mit esznek ezen ennyire... Nem tudom, a film talán jobb volt. Na nem a színészi játék miatt, vagyis a főszereplők színészi játéka miatt biztos, hogy nem. Meg szerencsétlen őz az elején... xD (Vigyázat, elbeszélésem SPOILERT tartalmazhat, szóval aki nem olvasta/látta, lelőhetek "poénokat")
Szóval alapszitu ugye a következő: kis szürkeegérke leköltözik Forksba az apjához, mert anyjának akar jót, aki inkáb utazgatna az új pasijával, aki baseballjátékos. Forksban mindig esik szinte, vagy be van borulva az ég, szóval nagyon kis olyan blöe klímával rendelkezik, és fa-fa-fa van mindeütt. Nos, első napján ez a szerencsétlen egérke, nevezzük Bellának kiszúrja magának ebédkor a helyes ám elérhetetlen pasit, a Cullenéktől, akik mint fogadott család élnek együtt, s persze, hogy csak Edwardnak nincs senkije, és mind gyönyörűek, hogy az már fáj. (Jasper az ijedt fejű, Alice meg a kis cuki. Ők bejöttek. xD) A bioszórán Edward majdnem öklendezik a Bella szagától, amit a csaj nem tud hova tenni... Na itt röhögtem először - Rögvest eszembe jutott a Movies in Minutes idevágó jelenete. xD
Na jó, nem részletezem agyon. A bioszos-mikroszkópos jelenet még egész jó volt, de messze a legjobb jelenet az volt, mikor Carlisle szerepelt. Mert ő aztán tényleg egy vámpír. a csillogó imidzset leszámítva. S mikor Edward csillogni kezdett! Aszittem lefordulok az ágyról. (-Say it loud, what am I? - A... mermaid? - Movies in Minutes...) A végén amúgy volt egy kicsit simítás, ami nem tetszett: Bella hogy tudta kicselezni Jaspert és Alice-t? Mert a könyvben igen, a vécén keresztül lógott meg,a  filmben meg csak úgy kisétált... A "harc" viszont tetszett, meg az utána lévő vészhelyzet - ez ugye nem volt a könyvben, de kellett az akció és... tetszett na. Meg a legvége is, ahogy előrevetítették a folytatást. (A könyv végén megbotránkoztam, hogy akkor most wötöfö?!)
Amúgy mindent összevetve, egyszer megnézhető - de nem kult. Nem értem, mit fanolnak rajta. A könyv egyszerűen kukamenet, annyit csöpögni, jeszus. A film lehet ezért jobb - nem kell végigolvasni, ahogy ott döglődik Bella több tíz oldalon át... Mert ez nem romantikus. A romantikus nem az, hogy Edward nézi az alvó Bellát, és ott veri rá a nyálát. Egyáltalán nem. (Jaj, az tetszett, mikor Edward hátraugrott Bellától. Sőt, az is egész jó volt, mikor az erdőben "örjöngött"...) A filmbe határozottan a mellékszereplők vittek egy kis színt. Charlie, Carlisle, Alice, Jasper... James. Na akkor a megjegyzéseim, nem fűzök hozzájuk kommentet, ha valami nem világosk, kérdezzetek, vagy nézzétek meg a filmet. xD

  • Szorongatja szegény kaktuszt...
  • Jacob hosszú hajjal. WTF?!
  • Eric, hogy néz mán' ki?!
  • A kitömött fürdönadrág duma pont odavág, mikor jönnek Cullenék, de tényleg. xD
  • Jasper cuki... Meg Alice is jól néz ki...
  • "iszonyat jó pasi, mint látható" - szemüveg!!!
  • Emett menő, ahogy kilóg a kocsiból. xD
  • Edward úgy nézi Bellát, mint éhes fenevad a többnapos húscafatot...
  • Jasper ijedt feje, halálos... xD
  • Dr Cullen... awww, ilyen az igazi vámpír...
  • Pattinson feje hányadék. Miért van róla ennyi közeli?
  • Az osztály értelmiszintje egy marék giliszta közelében...
  • Edward komolyan a barmokra morgott, vagy már képzelődöm?!
  • "Pénz... Szex... Pénz... Macska?!" xD
  • Bella viszi Edwardot a csalitosba... xD
  • És tényleg csillog, bazzeg! Ez a rész a könyvben jobb: NEM LÁTSZIK!
  • "A hangom..." Hát, a szinkronodtól nem tör rám a kéjmámor... se a kinézetedtől, barom! xD
  • "-Téged is meg akartalak ölni... -Bízom benned." He?! Hülye: ennyi a kommentem. xD
  • "Nem tőled félek. Hanem hogy eltűnsz..." - és itt hagysz az erdő mélyén!!! xD
  • "Sparkling in the sunshine..."
  • A dühös Emett aranyos... xD
  • Carlisle halálos. Jasper az ijedtfejű. Az éhes vad... xD Vacsora! xD
  • Köööönyv! Egész tetszik Edward szobája...
  • De... nyomin táncolnak, istenem... x'D
  • Spiderman! xD
  • Edward zongorázik... A legjobb jelenet... Csak ne ők lennének ott... xD
  • Charlie a puskával: "Hívd be!" - ezaz, jól nyomod!!! xD
  • Supermassive Blackhole! Határozottan a zenék az, amik elviselhetővé teszik ezt az izét...
  • Carlisle-be belezúgtam... Ja meg a "hoztatok uzsit?" xD
  • Jaj, itt röhögőgörcsöt kaptam...: "Rosalie jelöld meg a fát!" xD
  • Juj, most esett le... Heten mint a gonoszok. xD
  • Az jól néz ki, mikor James tükörképeit mutogatják. Amúgy szimpi. xD "Gyönyörű... Nagyon dinamikus álomvilág!"
  • Közel két órát elvett az életemből...! Na jó, talán Carlisle miatt megbocsátok...

És amúgy a könyv is egész olvasható volt, ha túljutottam a bénácska megfogalmazáson, a több oldalnyi nyáladzáson... Szóval nem értem, mire fel highpolják ezt ennyire fel?

Maradjunk vámpírvonalon, pár hete kezdődött az RTL-en a Vámpír Naplók című sorozat, és hát... Nézem. Mindent összevetve annyira nem is rossz, a tvájlájt szagánál biztos, hogy vonzóbb - nem csillognak, és a szabályok is a helyén: csak akkor léphet a házba, ha behívják, a napfényre se szabadna kimenniük a gyűrűjük nélkül, ami megvédi őket... Ba meg a vasfű! Mindent összevetve ez így egész jó. Bár zavar picit, hogy mikor vérszomjasak, úgy eltorzul az arcuk... Ja, és a vámpírrá változás. Anne Rice-féle, leborulok az írónő előtt.
Az alapszitu: csajszi, kinek van egy kicsit drogos öccse, s érkezik a városba egy új, helyesecske fiú (?! - a segge mindenesetre jó. xD), aki persze a jó "vega"-vámpír. Később megjelenik a vámpír gonosz tesója, aki maga a megtestesült áááálom. Határozottan miatta nézem a sorozatot. Már a neve is olyan jól cseng... Daemon... s miért lávolom? Mert: Helyes, dög, vámpír, és valahol mélyen mégis emberi. És az utolsó részben lefikázta a tvájlájtot, na ott röhögtem. xD Na ő egy vámpír, a Cullen-gyerekkel ellentétben. Persze hogy Daemon nyerne, ha azt a kettőt összeeresztenénk!

Szombaton meg... elindult valami. Valami nagy... :D Hogy mi az a nagy? Ádámmal és Levivel mentünk el Moonlight Meidózni, meg jött a Szöszi is, a barátjuk. Hát, giazából nagy volt a zombizás, meg teáztunk, faltuk a wasabis mogyit, illetve ds-eztünk. Marióban vert el engem mindenki, miután felsültem a DB-s játékban. xD De mindent összevetve annyira nem éreztem jól magamat, kaptam pár megjegyzést, vagyis nem is pontosan én, de... de fájt. Ádámtól. Mindezt ki is írtam msnre. Aztán kérdezték. Levi is, Ádám is, hogy mi bajom. S kicsit már elborult érzelmi állapotban voltam,s zóval... elkezdtem célozgatni. Hogy Ádám tetszik nekem. először nem esett le neki, majd igen... és bevallottam, hogy igen. Erre válaszolta, hogy régen én is tetszettem neki, de gondolkodnia kell. Ezzel elköszöntem inkább msnről...
Másnap aztán megszólított, hogy gondolkodott: és elém vágott három érvet, ami elindította a lavinát - egymást túllicitálva akartuk bebizonyítani, hogy mi nem leszünk jó a másiknak. Majd... rájöttünk, hogy hülyeség, amit csinálunk, majd kitapasztaljuk egymást, és meglátjuk egymás "hibáit". Szóval, most rózsaszín köd, rózsaszín világ -ááááá!, Rózsaszín!- és szinte csak a szépet látom... vagyis látnám, ha nem menne el holnap olaszba egy hétre... *szipp-szipp*

Jaaa, Meidóban amúgy a Ryuuku kedvence nevű teát ittam -meghívatva magam... xD-, ami almás-fahéjas volt. :D Illetve hazajött velem ötszáz pízért egy Inuyasha 12-es dvd, mikor rájöttem, hogy nekem a 8-astól kellett volna. xD Mindegy, mjad legközelebb... Ja, meg legközelebb az Ouran 3-as kötet is hazajön lehet onnan... csak 2700 píz... hát... :x Péééénzt, péééénzt! xD

Rájöttem, ha én valamit érzek, akkor azt fokozottam érzem - légyen szó magamba fordulásról, izgatottságról, vagy épp boldogságról. Ezek nagyon ihletettdús pillanatok... De csak dalszövegek, versek sikerülnek ilyenkor. xD Na most ebből pár... Az elmúlt napok termése. xD

Morzsák, Róla

 

Kavargó gondolatok,

tépáznak szüntelen,

kavargó gondolatok,

csak őt láttatják velem.

 

Ne álmodozz,

bilibe lóg a kezed!

Ne álmodozz!

- a hangok óva intenek.*

 

Szívem miért dobogsz?

Miért fáj ez nekem?

Szívem miért dobogsz?

Miért fájdalmas a szerelem?

 

A remény, mint egy pillangó,

itt körözget nekem,

mint egy pillangó,

el hiteti, szeretem.

 

Nem akarok érezni,

mert csak szenvedek,

nem akarok érezni,

úgysem szeretnek.

Kicsit depis voltam. Asszem látszik. Szombat esti. ^^" A szótagszámokat kivételesen nem számotlam. A kövi angol dalszöveg, szombat délutáni...

 

I'm like a storm,

in this form,

when I am so angry,

but in the end,

I can't defend,

He makes me so happy.

 

I like the feelin',

I can't beat him,

He is the strongest.

He makes me fly,

and always smile,

and things 'come blast...

 

He is my sin,

and looking at him,

nothin' is important.

He is the world,

but I'm always hurt,

I love him but he could't.

 

I'm just a friend,

and he tend

to doesn't happen more.

Love is a fear

I want to feel

it again nevermore.

 

I've lost in his eyes,

and I try it many times,

but I can't escape.

I try to forget him,

 

The defeat is the same

Hiányzik egy sor, egen. Evvan. xD Meg befejezetlen, de sebaj...

A... boldogságosat nem írom le, mert az... szar lett. xD De van olyan is, csak hogy tudjátok. xD

Ma... Demi átjött Kishiez, én meg pofátlanul meghívattam magamat, és tollasoztam velük, mjad kárpótlásul meghívtam őket fagyizni. Az agyi szintem a -92-94-et verdesi, szóval voltak vicces pillanatok, és szép kis délután volt! Köszönöm!

Mit-mit-mit is akartam még? Nem tudoooom. Szóval mostra ennyit. Rajzot/verset/dalszöveget kritikával nem kímélni!

 

 

Címkék: vers komment rajz dalszöveg vámpír tune film vs könyv

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr362163479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jákó 2010.07.20. 21:06:34

Ne álmodozz,
bilibe lóg a kezed!
ez olyan vicces rész :I A rózsaszín mellé odaadhattam volna DS-em! pont beleiilik! :D (mályva)
Boldog verset is kérünk! Most, ide. :D
És ne nézz vámpírokat. Ahogy a mondás is tartja:
"A vámpírok eddig vért szívtak, nem fa..." na mindegy... Szegény Drakula forog a sírjában...
És akkor is több rossz tulajdonságom van mint neked XD
X minden esetben nagyobb mint nulla :O (ha feltételezzük, hogy X pozitív természetes szám, és mivel nekem pozitív számú... befejezem mielőtt megöltök...)
Majd látsz addig Facebook-n, Levi az őrületbe kerget, hozok majd fényképeket, és szombaton megyünk teázni, vagy valahova. Vagyis nem fog annyira feltünni, hogy nem leszek XD Ha nagyon hiányzok, akkor goggle-be hogy favicc, és máris mintha ott lennék ^^

Tune-chan 2010.07.21. 10:28:03

@Jákó: Vicces? A belső hangok dumáltak. xD És nem adtad, mert gonosz vagy! Ugye, én mondtam, hogy passzold ide, mielőtt mész, de már...! Már úton vagy, szóval nem is tudom, miért válaszolok. (Meg azt sem tudom, miért regiztél újra, ha volt már itt egy fiókod. xD)
Hát, az alkonyat az tényleg Drakula-szomorító, de a Vámpír Naplók még el is megy, amíg Daemon olyan köccsög... :P
Vagy nem. Nekem még több van! :P
Mi van az x-szel...?
Azért a favicc és te nem vagytok egy súlycsoport. (A favicc jobb? xD // neeeem, talán te vagy a jobb. De egy szkanderpárbajt megnéznék) És alig várom, hogy beváltsd teázós-képmutogatós ígéreted! :P

Tadeshi 2010.07.21. 11:33:32

Ahoy!
Először is, fogadd feltétlen tiszteletem, amiért képes voltál végignézni és végigolvasni azt a förtelmet. =D Én a könyvből hat fejezetet bírtam elolvasni - azt a könyvet feladtam, bocsi. xD (Oké, múltkor már felajánlottam, hogy megnézem veled valamelyiket, de csak abban az esetben, ha előtte fullrészegre leitatsz - nem lesz nehéz dolgod. xD)
Ihigehen, Ian Sumerholder viszi a Vámpír Naplókat a hátán - ugyan én a könyvbe olvastam bele inglisül, de a tudat, hogy Daemon-t az a pasas játssza!! *_*
(Csak miatta néztem végig a világ legszarabb horrorfilmjét - Mezsgye. xD Az volt az a film, melynek "legrémisztőbb" jeleneténél nem bírtam tovább, és kitört belőlem a röhögés. XD) Mindenesetre, az viszont elszomorító, hogy egy vámpíros sorozatot csak egy ember miatt nézzen valaki - esetleg egy horrorfilmet xD - az kár... Nem a nézőnek, hanem az alkotóknak. (Legalább is, én nagyon elkenődnék, ha nem a történet miatt szeretné valaki a sztorijaimat, hanem EGY bizonyos karakter miatt... És hogyha az az egy bizonyos karakter eltűnik a színről egy fejezet erejéig, ellaposodik az egész sztori... xD)
Örülök, hogy újra van nálad rózsaszín köd! x3 (Már kifejtettem MSN-en is, de leírom még egyszer, hátha elfelejtetted volna. xD)
No, akkor... A versek/dalszövegek!
Az első cuki lett. (Magyarázatot kérek: a második versszak utolsó sorának végén van egy csillag, és nincs a vers után ott a magyarázat. xD Lehet, hogy én nem vettem észre, látásom és figyelmességem nulla, tudom, de na. xD) Részemről a szótagszám számlálásának hiánya nem zavart. (Nem értem, miért nem hiszed el, hogy szeretnek. =P De mentségedre legyen mondva, hogy depis hangulatban voltál, úgyhogy vedd úgy, mintha nem is mondtam volna semmit. xD)
Az angol meg.. Argh! Bazz, az nagyon tetszik! x3 Próbáltam már angol verset írni én is - a végeredmény egy magyar haiku angolra fordítása lett. xD Szóval, grat! x3 (Fejezd majd be, ha a kedves Ihleted ismét homlokon csókol. ^^)
És... Boldog verset ideee! XD Nem érdekel, hogy szerinted szar lett, addig úgyse mondhatok rá véleményt, amíg nem olvastam. xD
Aztán még... Ejnye, mit is akartam...? *görget* Ja igen! Retsugo! Vagyis Let's Go! (Gratulálok, pont kifogtad azokat a katakanákat, amiket nem tudok. xD Hjaaa, Tamino, my old friend... xD)
Öh... Ejj, de hosszú lettem. xD Nembaj, örülj. ;P (Ez egy nyelvöltős-kacsintós szmájli. Az MSN-es version jobb, de evvan. xD)
Na, mostmár télleg lelövöm magam. xD Bye-bye! ^^

Kaji-kun 2010.07.21. 11:47:12

レツゴ = retsugo = Let's go! xDDDD

Kaji-kun 2010.07.21. 12:36:17

bár én még hozzáraktam volna egy 「ー」-t :DDD

Tune-chan 2010.07.21. 18:28:51

@Kaji-kun: Az egy dolog, hogy te hozzá raktál volna. Szerintem így a jó, de... Tadeshi kapja a vállonveregetést és/vagy ölelést, amit választ. xD

@Tadeshi: Kösz. xD
Igen, az egy kicsit ciki, hogy EGY karakter miatt nézze valaki a sorozatot - és nem feltétlen nekem a ciki.
Igen, tényleg van csillag, akartam megjegyzést, majd hagytam a fenébe. xD
Ez nem vers, dalszöveg! Dallama is van a fejemben! - csak így tudok dalszöveget írni, hogy megvan a dallam. xD Szeritnem akkor csonk marad... xD
De... de... szar lett az a boldog vers, nagyon is. xD
Csalás, de te nyertél. xD (Igazából Ádám, ő már msn-en írta tegnap. xD)
Örülök. :P

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.07.23. 21:10:29

Szió! Csak most jutottam el idáig, mert nem volt net, meg HK-t néztünk, meg ilyenek... Szóval, a filmes kommenteken visongva röhögtem, és le a kalappal, hogy az előítéletek ellenére leültél megnézni. A kíváncsiság, ugye...! :) Látod, a történet miatt engem is érdekelt, de már örülök, hogy nem a könyvnek álltam neki, mert bőven sok volt a film is.
Az írások szépek és nagyon tetszettek a rajzok, főleg így egymás után - micsoda átalakulás! ;)

Tune-chan 2010.07.24. 11:12:38

@mickie: Leültem, mert a jövőhéten már beszéd tárgya, hogy mikor megyünk megnézni a hármat. A Kettő kimarad, sebaj. xD
Nem tudom, nekem nem tetszik a kihúzott rajz, de ez van, én bajom. xD Nem én kapom úgysem... xD Köszi. :)
süti beállítások módosítása