Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Szerepmánia

Tune-chan 2010.08.10. 12:39

Hajaj, de még mennyire - spec ma éjjel is szereppel álmodtam. De erről később, lássuk, mi volt utoljára... Ja igen.

Vasánap átjött nővérem. Végül úgy döntöttem, elkísérem őt, és Árpit a madaras teszkóba. Hát, nem úgy sült el a dolog, mint reméltem... Mindegy, ne menjünk bele. Gazdagodtam egy zöld zselés tollal, így rajzaimon most már zöld körvonala is lehet a betűknek. xD Meg szép zöld lehet más is. :3 (Majd kipróbálom...) Meg haza jött velem, a ki tudja mióta áhítozott Kafka kötet, A Per. Már régóta érdekelt, és el akarom olvasni. Most egyelőre besoroz az Interjú a vámpírral-féle Anne Rice kötet mögé, mert most azt olvasom.
Mert igen, alig pár nap alatt elfogyott a Fable által küldött pók munkája, és elengedett. Én tegnap rögtön bevadásztam a következő pókot. Vagy ő engem? Oly' mindegy. Bár... kicsit... fura. Annyira nem tetszik. De érdekel, hát ovlasom. Azt sejtettem, hogy nem lesz olyan, mint a film (hogy is lehetne?), de hogy... wáhh, irritál, hogy Louis olyan utálattal beszél Lestat-ról. Lestat-t senki ne gyűlölje, oké?! xD 
Na jó, az olvasás apropója tegnap az volt, hogy... reggel sms-re ébredtem. Igazából jó volt, mert ébreszteni akartam magamat reggel, de végül elmaradt - Kishi úgy is szól, ha kellek. Hát szólt, én meg még nem készültem el ilyen gyorsan, magamhoz kapva a tudatom, azt hiszem. Kevesebb, mint fél óra alatt... Jesszus. xD Majd kísértem őt a Lyme-ambulanciára. Míg ő bement, vártam rá, és akkor került elő Louis, ahogy meséli élettörténetét a fiúnak. Kishi szerencsésen ki is jött, meg vért vettek tőle, de még mindig semmi megerősítés/cáfolat a dolog felől, remek, szegényke... Gondoltam kis fagyi jót tesz az idegei(nk)nek, ezért elcipeltem Szent László térre, A fagyizónkba. :) És ismét csak summáztam, hogy 150 Ft-ért a legfinomabb fagyi az ott kapható. :D Azután felcsábítottam magamhoz és délután ötig dumáltunk... Jó volt, kellett már. :)

Hmmmz, nagyot ugrottam hirtelen. Segond. xD Szóval a vasárnap... Arról annyit, hogy...

"Ha könnyied utat törnének maguknak, de te nem szeretnél sírni, minden könnyed inkább visszazavarnád börtönébe, nos akkor a legrosszabb, ha valaki megpróbál megnyugtatni. Hiszen ettől a csúf sós cseppek csak felbátorodnak, erőt kapnak, zöld utat; s te nem tehetsz semmit, megállíthatatlanul sírni kezdesz."

Mielőtt bárki megkérdezi, most írtam, magamtól ezt az "idézetet".

Amúgy a nagy szerepmánia az szombaton tört rám. De előtte beszéljünk másról, ami elindította a dolgot. Tadeshi blogján van egy bejegyzés, amit olvasva felbuzdult bennem a versengési kedv. Avagy ki tud jobb Hao fanartot rajzolni? (Én, én, én!) Hao, aki mindmáig a kedvencek között álldogál, sőt mi több ott kelleti magát, a falamon is ott van, és néz a világra dögül. És nem csak rám volt az a kegyetlen sámánka ilyen hatással - Tadeshire is. És ő csak firkálgatni kezdett, amiből egyszer csak egy Tao Ren jött ki, majd ő. Majd Hao. És szenvedett vele. Ez nyitotta ki a bicskámat, hogy én, bezzeg én nem fogok szenvedni vele, visszagondolva a régi időkre... A mai napig le tudom őfelségét rajzolni, ha más nem, chibiben.
Szóval, a kihívás adott volt, már csak egy döntőbíró kellett. Felkértem/tük Kishit, lévén talán pártatlan marad, mert mindkettőnket kedvel. :) És a megbeszélés... Untam, hogy két ablakban vezetem fel a dolgokát, hát bekapcsoltam Kishit a beszélgetésbe. xD Letárgyaltuk, hogy a vesztes meghívja a nyertest és a bírónkat fagyizni (Kishi csak jól jár... xD). Aztán... Ott álltunk, megbeszélve a dolgokat, hárman... Akarva akaratlan beugrott az ősrég felvetett hármas szerep... És itt indult a lavina. Fiúkolesz, újonnan összerakott fiatalemberek, egy kisvárosban, köbö a semmi közepén. Kevin, a kártyaszámoló kaméleon biszexke á la Kishi, Jason, a szöszke bajkeverő nagybetűs UKE by Tadeshi, és jómagam karaktere, Riel, azaz Gabriel, az úszócsapat sztárja, azt hiszem lassan újdonat karakter-szerelmem. x'D (miért van az, hogy szerepkaraktereimbe rendre belezúgok? Gorge, Takeda, Kaitou... Másik oldalról főleg Dont, emelném ki...)
Amúgy a srác nagyon Gorge-copynak indult, de aztán asszem sínre került. Miért copy? Sportember, hirtelenharagú, hosszabb fekete hajú, kék szemű, hiúcska állatocska, és a csírák már ott vannak neki, hogy a yaoi pályáira lépjünk vele. xD Miért nem copy? Bogyókat szed, mire Kishi ráhibázott, hogy nyugtatók, s általában kenegeti a könyökét, mert rühelli, hogy kiszárad, ilyen jó drága krémmel (megjegyzem a krémre, és a dilibogyókra megy el pénze jelentős hányada, amit ösztöndíjnak kap az úszás miatt...), az úszás a midnene, a vízben akár a delfin, több óra úszás után sem holtfáradt, hanem kicsattan az energiától, és fültől fülig ér a szája... A fekete haja kis hullámoska, és... insomniás lesz az esetek 90%-ban a nyugtatói miatt (amikkel is mindent összevetve egy idegbeteg állat néha... sokszor. xD). Reggelente meg futkorász, reggel fél hattól (a hülyéje... -.-")... (ami majd mondjuk Gorge-ra is igaz lesz jövőévtől, mármint a futás, mert az lesz az ideglevezetője...) Ja meg benne lesz az a véna, hogy "vajon mi lesz a másik reakciója, ha..."-és ehhez képes sokáig elmenni. x'D A fogadásokba meg belemegy, még ha épp oly kiszámítható, hogy veszít... És gondolkodom azon, hogy pókiszonyos lesz. x'D
Álmatlan éjszakáimon - ami így szombat és vasárnap éjjel volt (mikor túlpörög az agyam és nem tudok aludni. xD) őt tervezgettem, meg azóta van még egy karakterem fejben, egy nagyon magas, egész gebe, derékig érő vörös hajjal rendelkező egész feminin srác, aki ezt úgy ellensúlyozza, hogy egy tajparaszt bunkó állat, aki kedvesen mosolyogva küld el mindenkit az anyjába. xD Amúgy Rielem legjobb barátja, és -bár nem nézné ki senki vékonyka karjából, lábából- ő az úszócsapat második legjobbja. Zöld szemecskéi színváltósak, mindig más árnyalatúak és... Fedőneve a róka és a vöröske (ha már Jason lett a szöszmösz. xD (logika: szőke-szöszike-szöszke-szöszmösz)), becses neve amúgy Ravel - az anyja komolyzenebolond volt (s azt ő maga sem érti, hogy akkor miért nem Maurice lett, miért pont a komponáló családnevét kell névnek iselnie. xD). És amúgy, azt hiszem, Kevin játéka lesz, khm. (Legalább egyszer. De többszöri használatra ajánlom fel becses seg-... személyét.)
És amúgy azért írtam le ezt mindet, mert hajlamos vagyok feledni, és meglegyen. Szóval, kit nem érdekel, lapozzon, kit érdekel, az is, majd kiderülnek a dolgok. xD

Kishis szerepünk is most jófele járkál, Gorge "kicsit" összezavarodva. Cuki. Miért imádom a karaktereimet szenvedni látni? Miért szórakoztat? xD Álmom is a Kishis szereppel függ össze: pontosabban Seannal és Kathie-vel... Az álom igazándiból a "nagy megcsalás" jelenete volt, amiről ugye szegény srác nem tehet, Gorge volt olyan kedves és kicserélte a neki szánt itókát a szöszkém italára... És ha már a kis bajkeverő Sean volt oly kedves és nagy adag, nagy hatásfokú afrodiziákumot kevert az eredetileg a karatekidnek szánt italba... hájáj. Aztán Kathie helyett Bridget jött vele szembe... Szegény Seany... Ebből nem magyarázza ki magát. És én komolyan ezt álmodtam. xD

Hmmmz, mit meséljek még... Tegnap néztem Avatár, Aang legendáját, a rajzfilmet, az első részt. Ha már eddig nem láttam... és tervezem végignézni a sorozatot, on line, azaz online, amire ritkán vetemedek. xD Szerintem most is megnézek majd egyet, meg msnezés közben fogok majd még... Imádom, hogy már az első résztől kedve, Iroh, a harmadik kedvenc karakterem adja magát, olyanokat vigyorogtam rajta. xD Zuko itt még, a first van akaratos f*sz, de nem baj, jól áll neki, amit lófarkáról és kopasz fejéről nem lehet elmondani. xD Csak az arany szeme az igazi... Sokka meg... Sokka. Ő a második kedvenc, igen. xD Katara meg még mindig irritál, és fog is, azt hiszem. (Lánykarakterből a sorozatban csak Toph jön be. xD)

Jaj, Kishi mutatott egy számot. Nagyon kész... Az első másodpercekben kényszeríteni kellett magamat, hogy ne nyomjam ki. Aztán meg... megfogott a sajátságos szerethető bája, és azóta is lebegek a nagy kérdéstől zavarodottan: akkor most utálom, vagy szeretem?
Lévén le van tiltva a beágyazás, csak így tudom mutatni. -.-" Szóval, katt ide, videó megnéz, zene élvez, véleményt lepötyög. Nem oda, ide! xD

Címkék: zene könyv rajz terv tune alexander rybak avarar aangs legend

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr42212125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.08.10. 17:26:56

Mia...?! Basszuskulcs, már a kommentemet is benyeli?! Nane... *mély levegő, beszív, kifúj, szuszááááá...* Oké... Akkor leírom újra. *fullideg*
Khm, szóval, jót derültem ezen a bejegyzésen. xD Örülök, hogy nem csak én agyalok ennyit a szerepeinken - és hogy nem vagyok totál idióta, amiért ma konkrétan felébredésem óta zenét hallgattam - jó, kisebb-nagyobb megszakításokkal, mert ettem, teregettem, hajat mostam, egyebek... xD - és a drága szerepünkön agyaltam. xD (És én be akarok hozni egy számtech-zseni, heckerkedő, kínai/japán srácikát. xD)
Kitartás a Lyme-vészhez, mindkettőtöknek! (Sajna többet nem tudok tenni, amivel segítségemet tudnám kifejezni... *sigh*)
Már nem szenvedek. xD Hao-drága már kész van, kihúzva és kiszínezve, már csak a lap tetejére kéne felfirkálni, hogy ,,Shaman King", és a körvonalak már meg is vannak, csak egy lusta állat vagyok. xD (És ha te Chibit mersz rajtolni... xD Lehet felőlem egy olyan verseny is, hogy ki tud jobb Chibi-Haot rajzolni, de ez most nem olyan! XD) Amúgy meg sok sikert hozzá, győzzön a jobb! ^^ [s]Azaz én.[/s]=P
Ööö... Mitis... Ja igen, a zene nem rossz. xD (Először én is el akartam kapcsolni, de megembereltem magam. xD)
És... Fhú, asszem ennyi lettem volna... (És ha megint benyeli a kommentem, mérges leszek, és itthagyom az egész netet a francba. xD)

Tadeshi 2010.08.10. 17:28:44

Tudom mit felejtettem el! Kösz a reklámot. XD (Bocs a duplakommentért, de miután elküldtem, eszembe jutott, hogy ezt nem írtam le, pedig le akartam. xD Legközelebb vázlatot készítek, hogy mire akarok reagálni, és pipálgatni fogom, hogy ez is megvolt, az is megvolt. xD)

Bree Gii 2010.08.10. 18:51:15

Juuuuuuuujj Tündi! Ezt a gyereket én úgy imádom!!! Tudod miért? Mert hasonlít Harryre X)) XD Én mondjuk nem hallgattam még mást tőle csak ezt: www.youtube.com/watch?v=-8JRtGMBUz0&feature=related De ezt vagy 8 milliószor XDD
Ja, és amúgy ő is ott volt az oslói fellépésünkön (ahol jött a 10 éves gyerek és fölugrott a színpadra XD) mert ott lakik :P Emlékszel rá? X) Most már gondolom igen :P

Tune-chan 2010.08.11. 10:33:16

@Bree Gii: Azon a videón tényleg tiszta Potter...! :O De tök jó az a szám is! És tényleg, most hogy mondod... Ő volt, akit pofánvágtam fellépés után, hogy "Tűnj innen Potter! Adeva Kedavra!" - de nem értette és nem akart eltűnni. x'D

@Tadeshi: Szokta-szokta, sajnos... :P Amúgy az már közölve lett veled, hogy elvárjuk tőled a nagybetűs SEME karaktert is? Ha már tiéd a nagybetűs UKE. :P Szóval a hackerről mondj le. xD :P Vagy amellé. Mert nem nézem ki egy geekból, hogy ő lenne a nagybetűs SEME. xD

Amúgy ne félj, nem chibi. Sexy dög. x3 Nekem még ki kell húzni, s színezni, de... de hol van méga péntek? xD És én tudok jobb Chibi Haót, ez bizonyítja a rajzfüzeem is, ami tele van vele, meg chibi Tune-nal és megy az egymás vérének szívása. (Képletesen!) xD És úgyis én nyerek. :P
Nincs bocsánat amúgy, és ugyan oldalt is kint vagy, ez már csak minimális reklám. xD
süti beállítások módosítása