Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Nemzeti gyásznap

Tune-chan 2010.08.31. 19:52

Azaz augusztus 31., a nyár vége, az "Élet" vége. De szép nyár is volt... Nincs reset gomb?

Egy ideje nem volt bejegyzés, mert lusta disznó vagyok, meg mire nekiálltam volna, elment az életkedvem is, megrettenve a mennyiségtől, amit írni kell. (Szombaton is speciel elkezdtem, a mozi után, egy kis elemzést... Hát nem jutottam soká. xD)

Most akkor röviden, mik történtek velem eddig, nem feltétlen sorrendben.

  • Voltam moziban Kishivel, és Tadeshivel, törpikénk hívott meg, mert nyertem másodszorra a fogadáson, és így jobban járt. A varázslótanoncot néztük meg, nem is volt rossz. Balthazar vitte a hátán a történetet, a vége nem tetszett.
  • Végre ráerőszakoltam magamat a nálam lévő dvd megnézésére: Ha eljön Joe Black. Érdekes volt, sőt, tetszett. Nem szeressem Brad Pittet, de itt odatette magát, halálosan aranyos volt, mikor "ízlelgette" az életet a Halál szerepében.
  • Olvastam mangát: a Hetalia manga illetve a Vázlatok must have listára került. Főleg ez utóbbi. A Csillagsivatag nem tetszett.
  • Rákattantam Shakes&Fidget-re teljesen, és asszem ez nem egy időszakos játék lesz, mert már csak a céhtagok miatt megéri be-bejelentkezni. :) Ma kierőszakolták belőlem, hogy megadjam az fb-s adatlapom, be is jelöltek ketten. (és Tigrincs egész helyes)
  • Kishi mutogatott számot, amit lolitalin talált, és én teljesen beleszerelmesedtem. Nem szeretem az ilyen zenét, de Shinee - Lucifer valami eszémletlen szám. Meg a Ring Ding Dong is. Ezt meg ma találtam, valami eszméletlenül cuki, és ritka optimista szám. 2Am - No.1.
  • Hao, az az átkozott (az te voltál, barom!) vesztett Tadeshivel szemben. Na sebaj.
  • Ádámmal elnéztünk a Holdfénnyel, ahol megismerkedhettem Dáviddal, aki egy kicsit heves vérmérsékletű, az embert kóstolgatni szerető srác, szétszedtük egymást majdnem. De jó fej, és nem hittem volna el róla, hogy több mint egy évvel fiatalabb nálam, ha nem mutatja meg a személyiét. :x Brutáááál... Húsznak is mondhatja magát, és erre még 16 sem!
  • Sulikezdés alkalmabáól, kaptam két tök jó nadrágot, egy új tolltartót, és sikerült beszereznem egy színesceruza-készletet, amiben van bőrszín. x3 Felavatni még nem sikerült, de "ami késik, az jön!" (Rémie szavaival élve. :])
  • Ma is emgpróbálkoztam a felavatásukra, de nem jött össze, egyszerűen nem sikerült rajzolnom egy olyan bad boyt, amilyet elképzeltem, így Shinee hatásra, hogy a fentebbi két számuk szólt ismétlőn...
  • Elvesztettem írástudásomat, nem tudok írni, már mióta. Tegnap sem jött össze, pedig a Joe Black hatására felködlött előttem egy régebbi ötletem, és le akartam írni... (szomorkás sztori egy srácról, aki nem szerethet, mert spoiler! csókja hatására a másik fél hamuvá ég el /spoiler end, de megtalálja a szerelmet és a végére talán minden jóra fordul. Egyetlen egy buktatója a dolognak főként, hogy szerelme egy másik fiú...)
  • Kishivel sétáltunk a ligetben, és egy csúnyabácsi fel akart minket szedni. >><< Hála az egeknek, Kishinek ott volt a lélekjelenléte.
  • Tiszta rákattantam a hármas szerepünkre. Imádom! Lassan haladunk, de... de kyaaa. Már várom, hogy Rave ismét szerepelhessen na meg hogy Lucien-t is behozhassam. :]
  • Nem hiszek már a csodákban... Hittem az agy erejében, de sajnos én kevés vagyok hozzá. Tárgytalan, ne is kérdezzétek, elég ha én tudom miről írok itt. xD

Most úgy... ennyit.

Címkék: tune

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr662262550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2010.09.01. 17:58:19

Tényleg Balthazar vitte, de haláli volt az a pasi... xD Meg azért voltak benne jó poénok. (,,Nem vagyok egyedül, mert velem van... a Fizika!" XDDD Szerintem azt poénnak szánták... xD Én leglaább is nem tudok úgy gondolni rá, hogy valaki is komolyan gondolta a készítők közül... xD)
Hetaliához hajrá. ^^
Ugyan már, fél pont, az nem olyan sok! =S
Rémie-t idézed... szeretlek. ^w^ (Amúgy Rémie meg Tar tanárurat idézte... xD [Föcitanár, akinek tisztára olyan hangja van, mint Szamárnak a Shrekből.] Ő mondja mindig feleltetésnél, hogy ,,na, ma több felelő nem lesz, xyz diák megmenekül, de ne féljen, mert ami késik, az jön.")
Szerintem nem vesztetted el. Csak... A suli miatt kicsit pihizni szállt az ihleted... ^^"
Te is rá vagy kattanva? XDDD Jóóóó. xD
A csodákkal én is megszívtam. Azt hittem vannak, de kiderült, hogy mégse. =S Ez van.

Nna, asszem ennyire tudtam értelmes reagálást összehozni - Tadeshi, ez neked komolyan értelmes...? - Kuss Lilith. Ahem, szóval, bye-bye! Chuu~! ^w^

Tune-chan 2010.09.01. 18:10:30

@Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg volt. Az tényleg csak poén lehetett, más nem. xD
Akkor átvesszük a tanárod szavajárását, mert bejön. xD
Suli?! Hol a picsben volt suli az elmúlt egy hónapban, mikor semmit, de SEMMIT nem sikerült alkotnom?
Rá hát. A csodák meg bekaphatják. =D
süti beállítások módosítása