Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Vegyeske

Tune-chan 2009.08.06. 13:00

Hogy mi lesz ebben a bejegyzésben? Csillag Óceán ieksz, a keddi Edózás, és a szerdai yukata-anyag vadászat, kis elmélkedésekkel megfűszerezve. Jó étvágyat!

Kezdjük mondjuk... A Star Ocean EX-szel, csak mert most is egy rész után jövök. Szám szerint a 13-as lett kivégezve most, és hát hm. Ashton mániám van... x3 De asszem a kövi részben ezt lehet letöri a felbukkanó Dias. Mert felbukkan, legalább is láttam az előzetesben! xD
Na de, mi váltotta ki az Ashton-fanságot? (Azon kívül, hogy Dias-drága nem szerepel. xD) A Precis iránt tanúsított érzelmei. x3 Annyira cuki, ahogy féltékenykedik, meg minden. =3 És igazán nagy arc a szíve a helyén, csak hát Precis gonosz egy csajszi. xD Avagy, Ashton menti meg, és még is Claude-nak köszöni meg. xD Meg olyan szerencsétlen szegény, mindig megmosolyogtat. :) "Sosem tudnék bántani egy lányt...! ... Hoppá." xD Az nagy vooooooolt. x'D Legalább Renában szövetségesre lelt - ha Precis Claude-ot csábítgatja, akkor ketten féltékenykednek. x'D
Szóval, a csajszi, Precis most kicsit irritál, de hát meg van az oka: Ashton. xD Claude-ot miattam akár vihetné is, csak Ashton ne akarna miatta kiugrani a bőréből. xD Na de dobjuk a szerelmi sokszöget, és inkább... lessük meg az engem most igazán zavaró személykét. Aki nem más, mint Bowman Jaen, a doktor. Akinek Yasunori Matsumoto a seiyuuja (Slayers - Gourry, FMA - Havoc, Gravitation - Hiro. x3 Ha azt mondom ismerős, akkor tényleg ismerős. :P - 85 %-ban igazolhatóan ismerős. xD), de nem is ez az érdekes, hanem, ahogy a doktor maga kinéz és viselkedik. Halálosan emlékeztet valakire, de... Kire? Ötlet, emberek?

bowman jean Pictures, Images and Photos

 

 

Egyszerűen nem tudok rájönni... Pedig annyira ismerős. De honnan? Ki? Miből? Ez a tekintet, ez a ferdén álló szem, a frizura, a hanyag elegancia... Ki a francra emlékeztetsz, ha?! Mondjuk, a narancs nyakkendő nem rémlik, de hát, hm. xD

Jelentkezzen, aki felismerte a hasonlóságot valakivel! ^^ Vagy csak van tippje, hogy ez a dög kire emlékeztet. Csak mert ez most rohadtul irritál. xD

 

 

 

Na még valami, még így zárásként ezzel az animével kapcsolatban, s ez is egy felhívás (főként Zelnek. xD). Tudja valaki, véletlen, hogy az openingban Celine-t, ki ölelgeti? Mert egyszerűen nem látszik, s nem lehet rájönni. (Rögtön a második kedvenc jelenetem után, ahol is Ashton öleli Precist. x3 1:02-nél, és tovább, 1:05-ig, kemény három másodpercig ölelgeti a csávó Celine-t. Na?) Ha valaki tudja, ne árulja el ki az, csak annyit, hogy ki fog-e derülni az animéből, mert nagyon felcsigázott már ez is... ^^" Na de legalább a kis dolgok is lázba tudnak hozni, ne? ^____^

Na akkor, most szakadjunk el ettől a tök jó animétől (ami, az első pár rész alapján nem hittem volna, hogy így a szívemhez nő, de aztán jött Dias, majd Ashton, és nem is tudom mikor, beindult az a "szerepjáték feeling" is, amitől a szívem megdobban az Amnézia óta...), s evezzünk át más vizekre. Mondjuuuk... Keddre?

Kedden Edókámmal mentünk, Arénázni. Ott mászkáltunk, Tecsó, meg nézelődés, fent benéztünk az Electro world-be, ahol láss csodát, ott voltak a játékok. Hrrrmrrrgrrrr... ˇˇ" Na de Edo végül is belement, így én lecsüccsengethettem az egyik szabad mellé, mert igen, egy szabad volt! És nyomok egy gombot, erre kijön az error, meg hogy jelentkezzek be. What the...? Szóval, asszem, lehet elrontottam a gépezetet, ezért, mintha ott se lettem volna elszivárogtam onnan. xD De azért érzitek: bezzeg, mikor egyedül mentem, hogy na akkor most játszok, akkor nem voltak ott. -.-" Köcsögség, a világ ellenem van. xD
Mindegy, jól elbeszélgettünk, majd, mivel bátyókám ismét nem otthon leledzett vala, elmentünk malacokat tápolni is. Akik, átmentek agresszívbe, csak mert kangörcsük (is) van, s mert a kis Lili végre a mancsára állt, és nem hagyja már magát. A kis buzeránsok... xD Szóval, most szét vannak ők ültetve, Mikor melyik van a kisebb ketrecbe. Megtömtük őket, meg minden, aztán...
Mintha sikerült volna Edókámat az animézés útjára terelgetnem...! O.o Ami nagy előrelépés, ahhoz képest, hogy a kezdetek kezdetén közölte velem, hogy márpedig ő soha nem fog animézni. Soha nem mond, hogy soha! :P (Ez a... Varázslatos iskolabuszban volt, desu ne? xD) Csak aztán beletört a bicskája a Chi's Sweet Home lejátszásába... ^^" Na de, remélem, a Honey & Clovert sikerrel veszi (téééényleg, még azt is le kell másolni!). :) Hajrá-Edo! Remélem tetszeni fog... ;)

Tegnap meg, egy délelőtti malacozás után, meg miután mindketten hazatávoztunk Kishivel ebédelni, s újfent találkoztunk, indultunk anyaglesre. Hogy miért? Kishi a fejébe vette, hogy mi a Matsuri nap, Conon yukatába fogunk nyomulni! És, mivel a yukata beszerzéséhez, hát, nem kis pénz kéne, elhatározta, hogy ő pedig csinálni fog, magának is, és nekem is egyet. Sugoi...!
Anyu boltötletével felszerelkezve elteleportáltunk a Király utcához (Hogy én mennyire nem szeretem azt a környéket, amin a 37-es végigfut, hogy a Blahára érjen, brrr...). Na igen, eddig úgy-ahogy sima volt a dolog, de hogy már a 37-es megállójában csövezve is esett. Hmmm... Égi jel, rossz ómen? Ugyan, ilyen nincs, max a Zordó! De olyat nem láttunk. :P (Bár láttunk volna, ha olyan Zordó, mint Sirius...! xP Szeretünk Sirius! Én biztosan. xD) Aztán, a Blahára érve már nem esett, hanem ömlött. Ráadásul a 4-es/6-os villamos helyett is ugye most pótlóbusz jár, szóval, bordó esernyőm alatt (ami anyám szerint barna... WTF?! Jó, színvak vagyok,de ez akkor is... Bordó...!!! Kishi, mi a véredényed? Akarom mondani a véleményed?) elindultunk a buszmegálló felé. Aha, jön a busz, megáll a lámpánál, nő, előttünk leinti a vezetőt, hogy jaj, ugyan már, nyissa ki. Jó, kinyitja az ajtót, nő fel, mi szintén... S még utánunk vagy két ember... xD Vezető beszól: "a pótlóbusz percenként jár...". És, kit érdekel? Nekünk ez a busz kellett. xD Mentünk is, aztán, nem jól számolva, szépen leszálltunk a Wesselényin... Öööö...
Bármit mondott is a vezető, nem számoltam de volt vagy 2-3 perc, mire feltűnt a kövi busz. :P Addig is a megállóban szobroztunk, az egyre szaporábban kopogó eső elől bújva. Aha, hogy beesett a megálló fedése alá. Hmmm... xD Mindegy, jött a busz, egy megálló erejéig, ismét felszálltunk rá, majd le, és akkor gyorsított séta abban az ítéletidőben. Nem tudom hogy csináltuk, de a térdem is vizes lett. xD De csak beértünk a Méteráru boltba, ha kicsit csöpögve is, de egybe, víz által meggyötörve. Jó fejek voltak ott, megengedték, hogy vízutat húzva járkáljunk ottan, és hogy az esernyőmet is letegyem egy tartóba... ^^ Na és az a csávó, aki Kishi minden igényét teljesíteni akarta...! :O Egyrészt helyes volt, nem is kicsit, másrészt remekül értett a dolgokhoz, és végigmutatta a készletet, hogy esetleg ezt lehetne, vagy ezt, s tökre vágta a kimonó részeit, meg ilyenek. xD Kiderült, hogy más őrült fanatic animés is ott szokta megvenni a cosplaynek valót, na meg egy csomó jó kis tippet adtak Kishinek a készítéshez. Amúgy néha alig bírtam visszafogni a nevetésemet, avagy a csávó mindent Kishi elé hord, de neki semmi nem tetszik. xD Kis finnyáska... :P Aztán, az első anyag, amit belépésünkkor megláttunk, az lett a nyertes, a befutó... Kishi rózsaszínben fog virítani, én meg kékben, naná! x3 És annyira tetszik az az anyag...! A mintája, a színe...! Awwwww, ha tényleg sikerül Kishinek...! És szeretnék majd én is segíteni neki, természetesen! Bár a kézügyességemben... Hmm... háááát... Izé. xD El tudom képzelni, hogy befognak takarítani, vagy kaját csinálni. xD Csak hogy ne legyek útban... x'D
Na de, ez meg volt, obit sajna nem találtunk, vagyis hát dilemmáztunk még azzal kapcsolatban. De, legalább oly sokáig voltunk ott bent, hogy megszáradtunk. xD Legalább is én, majdnem teljesen. :) Mivel megvolt a hőn áhított anyag, és mivel még egy csomó volt hátra a délutánból, úgy döntöttünk, meglessük, a Manga Kisszával mi lett. Egy gyors eltévedés az aluljáróban (iiigen, igaza van Kishikémnek, nincs logika a dologban. Avagy nem a Rákóczi úti feljáróknál van a Rákóczi Center. xD), s már ott is voltunk. Hát-hát, bezárták az üzletet, a plafon is átkerült a Trillianbe. Hát, ez van, így hát csak nyálat csorgattunk a mangákra, és/vagy magazinokra. (Kaname-sama...!!! És a Shoujo Beat-ben most megy a Honey and Clover is! Ott tartanak, ahol az első évad véget ért, ahogy belelapoztam.) Az Ouran kötetek bizony haza akartak jönni velem, akárcsak a DN. Angel kötetek... Tényleg, következő angol mangám a terveim szerint a DN. Angel első kötetének kell lenni, ha a sémánál akarok maradni. :) (Ouran 1. kötet, La Corda 1. kötet, illetve VK első kötet... x'D) De, vicces mód, első kötetet a DN. Angelből sosem látok. A Trillianbe is csak a harmadiktól volt...! Hmpf. Akkor is meglesz. Az összes DN. Angel, Ouran Koukou Host Bu, Vampire Knight és La Corda d'Oro kötetek! Ámen!
Nagy meccsezés árán (Kishire majdnem rátámadt egy padlócirkáló kutya. xD), de végül is kijutottunk a boltból, s útba vettünk az Örs vezér terét, hogy a Sugárban megvegyük a cérnákat is az anyaghoz. Azért kellett ez a kiruccanás, csak mert Kishi akart venni egy fülgyűrűt. Na, ezt az Apacsban el is intézte, s ezzel a tettével felébresztette bennem a... "iiiigen, nekem is kell...!!!" fenevadat. Hogy miért? Fogalmam sincs. Csak mert Gorge-nak is van ilyen a szerepünkben! xD Vagy ilyesmi. Meg mert kell. Létszükségem. Hjaj, de jó lenne, ha annyi pénzem lenne, amennyitől mocskosul gazdag lennék, s akkor tervezhetnék olyan ruhákat és meg is csináltathatnám őket, amik kifejezik az igaz valómat, stílusomat. :P x) Ahhoz menne a fülgyűrű. x) Na majd egyszer.
A Sugárban megvettük aztán a cérnákat, ahol is újból szembesültem az eddig is tudott ténnyel: én bizony színvak vagyok egy icipicit. xD Sebaj! Lejártuk a lábunkat, meg minden, aztán haza vettük az irányt... Meg akartam mutatni anyunak az anyagot, de sajna nem volt itthon, így csak apu láthatta. Aki nem lelkesült annyira, de ez van. xD Ezután elváltunk egymástól Kishivel, s mindenki ment a maga útján haza. (ami nekem annyiból állt, hogy bezártam a rácsot, és beléptem úgy négy lépéssel a lakásba. xD)

Aszittem vége a napnak, leheveredhetek fájós lábaimmal, és ennyi, meg gépezhetek is, miután erőt gyűjtöttem. De nem. Apu megkért, pontosabban megkérdezte, ily kedvesen: "Tünde, nincs kedved krumplit pucolni?" Nincs? xD De hát ez van, ezt kell szeretni, így mentem, pucolni. Bosszúból a konyhába telepítettem átmenetileg a magnómat és nem átállottam hangosan hallgatni az empémen lévő számokat. (USB-s az én picike magnócskám, iiiimádom. x3) Ekkor ébredtem rá újfent, hogy én utálok krumplit pucolni. Főleg, mert nem megy gyorsan még. Nem is fog... xD

Nna, mindjárt elmélkedhetünk is, de előtte még egy kis jövőbe látást szervezek, avagy programok a jövőben:

  • Péntek: B.É.T.A.R.A.ZS. Ré nélkül megy Sugárba, Harry Pottert nézni. Bevallom őszintén annyira nem várom, lévén rühellem Daniel Radcliffet, de sebaj. xD Piton kárpótol majd, talán. (Ha már Sirius R.I.P. *Szipp* Mondjuk a filmbeli Sirius nem az én Siriusom. Félreértés ne essék, Gary Oldman egy jó kis színész, de nem Siriusnak való. Sirius nem úgy néz ki, mint Gary Oldman!!!)
  • Feltehetőleg Kedd-Szerda, Edókámmal, és még két lánnyal megyünk le Kismarosra. Legalább is eddig nagyon úgy tűnik. S én akarooook, iiiiigeeeeen!!! x3 Addig se itthon tespedek anyuék felemelő társaságában.
  • Anime Con! Augusztus 21-22-23., Kishikém társaságában, és ha összejön Zel is ott lesz. Ugye?

Még időpont nélkül:

  • Timivel megyünk megnézni a G.I.Joe-t. Nektek elárulom, hogy csak azért, mert az előzetesben láttam egy helyes pasit. xD Amúgy, nem lettem volna hajlandó elmenni, mert rohadtul nem érdekel. ^^"
  • Tadeshivel is megyek moziba majd, meg kell hívnia, mert hát igen, nyertem a kis fogadásunkon. (Ha nem rémlik, katt ide, s görgess lejebb, úgy a közepe táján a bejegyzésnek ott van.)
  • Rebikémmel szeretnék találkozni, csak ahhoz fel kéne hívni őt. xD Lóvé meg nem nagyon van a kártyámon, na de majd meglátjuk. ;)

Egyelőre ennyi. x'D

Akkor kis elmélkedés, és azért kicsi, mert dolgom van még rengeteg:
Egy örök igazsággal kezdenék: Ha Tune hajat mos, mert menne valahova, esni fog. Komolyan, Kedden hajat mostam, és oké, nem rögtön aznap, de másnap esett, csak hogy megszívjam. xD Ez már törvényszerűnek lehet venni! xD De vajon miért? Az eső megérzi, hogy mikor mosok hajat, vagy mi? Lehet, sampont kéne váltanom. xD

Más. Volt bennem egy kis para mostanság, de a tegnap bebizonyította, hogy hülye balfasz vagyok. xD Nitta, Tadeshi és Edo, ti tudjátok miről van szó. ;) De megnyugodhattok, csak rosszul láttam a dolgokat, nincs semmi gond... ^______^

Ööö. Ja igen. Megvan még mit akartam. Szóval... Tök felspanolva raktam fel ide még mielőtt leléptem az Emberbőrbe bújt farkast. Gondoltam, valaki majd csak ír róla valamicske kritikát... De nem így lett. ='( Lehet nem tudjátok, de nekem szükségem van kritikás visszajelzésre! Mert amúgy elmegy az íráskedvem, de komolyan. Mennyit szenvedtem azzal a novellával is, jesszus... Meg mire teljesen csiszolódott az én farkasom stílusa...! Tudjátok milyen nehéz minden szleng nélkül írni? Eléggé nehéz, de hát, hála ennek meg kellett felelnem! Mindegy, csak panaszkodok. x'D
Ha már írás: most három "régi" ötletemet kezdtem el gőzerővel írni, és hát, na. Közel sem érzem őket végleges formában, de a régebbi próbálkozásokhoz képest, ezek a kezdések nagyon jók. A három történet: Farkasdémont háziállatnak!; Az én uram, a Halál; Mikor éjfélt üt az óra... Ebből az első kettő hosszabb lélegzetvételű történet, az utolsó meg egy novella. Remélem, össze tudom hozni őket... x3 (Azért ezekkel szórakozok mostanság, mert valamiért se a TvaP, se a NyaT, se a BFG, se az Emlékzavar nem megy. Tényleg, AtA-t is írhatok, Tade-chan múltkor átküldte! A Napraforgó meg Deminél... Hmmm...) Kishitől véleményezést is kértem azokhoz a kis fejezet/bevezető csonkokhoz, amik megvannak, csak hát, azóta nem voltunk egyszerre msnen. ^^" Mondjuk, tegnap mondtam neki, sz'al nem vagyok lemaradva. Ja, amúgy az elsőnek még nem biztos a címe, mert hát eléggé... ügyefogyottnak érzem. ^^" xD De most komolyan, nem úgy hangzik? xD
Jaj, amúgy nagyon büszke vagyok magamra: a Mikor éjfélt üt az órában Severus, az én pici vámpírom karaktere sikerült olyanra, amilyenre akartam. x3 Ugyanez elmondható Latrevusról is, Az én uram, a Halál vámpírkájáról is. x3 Bár ő vele annyira még nem vagyok megelégedve... A Farkasdémont háziállanak!-ban nincs vámpír, van helyette farkas- és rókadémon. xD Cseppet sem látszik, hogy szeretem a démonokat, vámpírokat... xD

Címkék: anime írás manga tune seiyuu star ocean ex

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr411292316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kishi 2009.08.06. 16:21:16

Azt hiszem, én is színvak vagyok, mert az szerintem egyértelműen bordó.

Tune-chan 2009.08.06. 17:15:35

@Kishi: Kishiiiiii!!! Hát írtál nekem! Hát tényleg írtál egy kommentet! És bakker, hogy csak ennyit. xD Ilyen hosszú bejegyzést körmölök erre csak egy ennyit írsz... Ilyet...! Na de nem, baj, örülök neked. :P
S örülök, hogy te is színvak vagy akkor. xD
Na de, szóval, meg kell külön szólítani téged, ha azt akarom, hogy kommentelj. Hmmm... De miért csak arra az egy mozzanatra írtál csak egy... mondatot? xD Nem tudom felfogni a dolgot... Bennem van a hiba, tudom. xD

Kishi 2009.08.06. 19:40:23

@Tune-chan: Pedig rohadt egyszerű a dolog. Mióta nem használom aktívan az agyam, azóta nem tudok emlékezni. És mire egy hosszú bejegyzés végére érek, nem emlékszem, mi is merült fel bennem. /Mikor ennek a végére értem, emlékeztem, hogy valamit kérdeztél... így kikerestem./
Meg, amit tudok, hogy megtörtént, azt tudok, a többiről nem tudok, ergó hozzá se igazán tudok szólni.^^"

Tune-chan 2009.08.06. 20:10:41

@Kishi: Hjaj. Oké. (megoldás, amit én szoktam mostanság alkalmazni: eszembe jut valami, lap alja, legépel, tovább megy. Vagy ezt még jobban meglehet oldani jegyzettömbbe és nem veszted el a fonalat a szövegben, mert megjelölöd esetleg egy kijelöléssel, hogy hol tartasz...:P) Mindegy. Evvan. Csak kicsit idegesít, hogy nem tudom sosem, hogy ki olvassa a bejegyzést és ki nem. Mert aki nem ír semmit, az olyan, mintha itt se lenne, s ha mesélek valamit, élőben, nem tudom, érdemes-e, mert már olvasta-e az ember, vagy nem. Na ezt lehet, kicsit most megbonyolítottam. De a lényeg a lényeg: ajklfdlakjhgéjasjdghjk. Érted? xD

Zelgadis 2009.08.06. 20:45:01

Szerintem a legfontosabb, az az, hogy HNNnnNNnrggggghhhbr!!! meg hgoy WHRUÁÁÁÁH WRÁÁÁÁH, de olyat csak wuki mond, szal vegyétek úgy, hogy én itt sem voltam, nem is írtam :P
(csak hogy nehogy azt hidd nem olvastam ezt a bejegyzést :PP)
(Kishi: Tune csinálja jól, ha hozzá akar szólni, akkor leírja miközben olvassa, hoppá! Nekem se megy másképp egy hosszabb bejegyzésnél xD)

Kishi 2009.08.06. 20:59:27

@Zelgadis, @Tune-chan: : Csakhogy nekem olykor egy szó közepén jut valami eszembe, s nem az én stílusom emiatt abbahagyni az olvasást, amíg nincs vége a bekezdésnek. Addigra meg elfelejtem, s így megy ez.
Meg amúgy is, az információgyűjtő sem hagy maga után nyomot.
És Tune, nekem nyugodtan mesélj bármit. Ötször is, akár. Mert szeretem hallgatni, ahogy mások mesélnek, még ha olyasmit is, amit már tudok.

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.06. 22:59:30

Örülök, hogy szívesen jössz! S remélem, elleszünk, azt is remélem, nem klikkesedve...:D Csak nem :D

De jó, hogy ilyen kevés progid van - igen, enyéimhez képest azt kell mondjam, kevés. :-D Bááár.... itt nyavalygok hogy nekem sok van, közben, valahol örülök is, hogy mozgalmas a szünet vége. :-)

Tune-chan 2009.08.07. 09:30:55

@Zelgadis: Te hülye vagy. xD Mondjuk, ez nem újdonság. :P xD

@Kishi: na látod-látod, a bekezdésekre azért nem érdemes hagyatkozni, mert hosszúak. Nekem ha eszembe jut valami, akkor a mondat végén levésem. Vagy megpróbálom észben tartani, hogy hol jutott eszembe a dolog, hogy kommentírásnál visszagörgessek oda. xD És ne legyél informácó gyűjtő! Suttyomban olvasni a blogomat, még ilyet!
De abban semmi varázsos nincs. Én nem szeretem untatni az embereket. Tudom-tudom nem untatnálak, de. Nem, akkor sem. Abban nincs semmi jó. Tudjátok mit? Most mivel úgy is beszívott állapotban leledzek, kijelentem: Nem mesélek senkinek! xD És így nem áll fel az a probléma, hogy valaki hallotta már, amit épp mondani akarok... :P (Igen, hülye vagyok, igen, nem muszáj mindig komolyan venni. xD)

@Edo12: Csak nem klikkesedünk! :) Kevééés?! Kinyírlak, hej! xD Bár, akkor ki visz le Kismarosra? (megoldás: A VONAAAAAT! xD)

Khm. Bocsánat. Kicsit beteg vagyok ma reggel. Lehet ennek köze van a fejfájásomhoz, na meg hogy felébredtem hat órakor... xD *ásít* Nem vagyok álmos! xD Se fáradt, csak enyhén beszívott. xD Hmmm, mi volt a sajtkrémes zsömlébe a sajtkrémen és a zsömlén kívül...?

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.07. 18:34:04

Értelmes módon, a Regisztráció gombra kattintottam, a Bejelentkezés helyett... XD

@Tune-chan: Kinyííírsz? Azt akarod? Folytatod a szemtelenkedést, amit tegnap kezdtél MSN-en? Akkor nem jöhetsz, ha ilyesmit tervezel, hogy kinyírsz... XD xD
Te is korán ébredtél ma? Én is, bár én nyolckor, de korai az... :-)

Tune-chan 2009.08.07. 20:09:11

@Edo12: A nyolc is korán van, igen. xD Főleg nekem, aki nyáron kilenckor/tízkor ébred. Ha nem később... xD
Bezony én ilyen kis szemtelen dög vagyok, bezony ám! xD És azért nyírlak ki, mert aszondod kevés a progim. Épp elég! Szerintem. xD De lesz még programom, valszeg. xD

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.07. 21:25:17

@Tune-chan: Jó, nekem e héten minden napra volt! :-) Na jó, egy napra nem, de akkor szorgoskodó kedvem volt - főztem zacskóslevest, amiből a nagyi is evett, sőt dicsérte xD (rendesen megpuhult a sárgarépa xD), illetve túllocsoltam a növényeket:)

Tune-chan 2009.08.07. 22:08:19

@Edo12: Heh, szegények. Ha rajtam múlna, itthon szárazság tombolna a növényeknél. xD De hála az egeknek -mondhatnák az itthoni gazok- nem rajtam múlik. xD
Zacskós leves rulz! xD

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2009.08.07. 22:43:32

@Tune-chan: ÖÖ, egyszer én is elfelejtettem locsolni, mikor napokig voltam egyedül itthon. Azóta ilyet nem teszek, szerencsére! :-)
süti beállítások módosítása