Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Új őrületek...

Tune-chan 2009.12.30. 22:09

Igen, többesszámban, mert vannak! Hogy mik ezek? Katt a tovább gombra...!

Először... Asszem a képszerkesztgetést említeném. Most nagyon rákattantam, és ha van valami kompozíció ötletem, rögvest neki is ülök a gimpnek, s le nem lehet vakarni engem onnan, amíg kész nincs. xD És megcsináltam életem első gifjét, mozgó gifjét! Büszke is vagyok ám magamra... A tegnap termései:

Egy Hiwatari-kun, aki a hátteremen is rajta van, ugyanígy, nem nyúltam hozzá, csak lekincsinyítettem, s hozzáraktam a tekintetéhez szerintem találó "Get lost..." feliratot. x3

 

Aztán jött egy... A másik új őrületemhez kapcsolódóan... Egy kép. Tadeshi blogján találtam. Ő ki tudja hol... Na de szóval a kép:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

A Hetalia című animéből egy fanart... De ez... valahogy elvarázsolt. Asszem itt szerettem bele Amerikába (a kékszemű, szemüveges). De hát... nem valami üüüübersexy? x3 Na erre megihletve csináltam magamnak egy kis avatárocskát...:

Az én pici szemem fénye. <3 Annyira kyaaa lett! Ha nem leehtne elolvasni, az van ráírva, hogy "It's just a dream...". Ne kérdezzétek, hogy jött, csak... csak jött. xD

 

És végül... az én első gifem! Kicsit idegesítő, kicsit debil, de az enyém! x3

A kép a háttérben amúgy saját, fb-n is fent van, (elvileg.) Állatira büszke vagyok rá, s legalább rájöttem a gimppel való gif készítésének módszereire... :D

 

Na és aztán az új őrületem... a Hetalia. Ez lenni egy anime, amiről már régebben is hallottam, s elkönyveltem, hogy jópofa lehet, de nem álltam neki. Tegnap aztán Tadeshi blogján elolvastam a kedvcsinálót, s nyálat csorgattam a képekre. (Főleg a fentebb láthatóra. xD) aztán... leszedtem az első részt... ami, mint az összes csak öt perc. S majdhogynem röhögőgörccsel estem le a székről. xD Mert valami elképesztően jó! De aztán nem szedtem le több részt... Inkább a már leszedett D.N.Angelt folytattam... Fú, mi is volt benne, már nem is emlékszem... ^^" Vagyis... de, megvan!
Az a rész volt, mikor Saehara szerelmes lesz, meg amikor a kicsi Wiz is... <3 ez utóbbira emlékeztem is, előbbiből is halványan derengett valami. Yeah!

Ma elmentem Kishivel SakuraZakába, majd sétálgattunk vásárcsarnokban, végül ellátogattunk az Astroiára is, belesni a Könyvudvarba... és azt hiszem, én oda rendszeresen járni fogok, mert... mert valami hű, hogy milyen jó könyvek, milyen olcsóért vannak! x3 És vétkeztem... először még a Zakában, Kishi kiszúrt egy DN.Angel kettes kötet, ráadásul angolt... én megtudakoltam az árát, és csak 1800 píz volt... rögvest lestoppoltam, hogy jön haza. Annyiért, naná! Bár kicsit azóta bűntudatom van, hogy az utolsó fillérjeimet költöttem el... De vettem ajándékot Levinek, s még az azezres is megvan, amit Timi adott, s amit visszaadok holnap -náluk szilveszterezek, hogy utána Kuroshitsuji maratonozhassak...-, mert ugye tegnap végül nem mentem csajokkal "bulizni", s azt arra adta, hogy vegyek nasst.

A második bűnözésem amúgy egy százforintos könyv volt, Harakiri címmel, aminek a hátulját nézve megihletődtem. Ha összejön, megírom most ide azt a novellácskát...

Furcsa dolog ránézni egy fényképre, ami egy olyan embert ábrázol, aki már nem él. Hiába néz ki úgy a fotón, mintha örök fiatal lenne, hiába vidám, szomorú, vagy közömbös rajta, valahogy tudni az igazat, hogy már nem is él... Eléggé különös érzéseket vált ki az emberből. Legalább is belőlem biztosan. Fáj ránézni egy ilyen képre, főleg, ha a rajta lévő személyt ismerjük. De valamiért gombóc képződik a torkomban, ha akár egy idegen képére is ránézek, tudván, hogy azzal az emberrel sem futhatok többet össze még véletlenül sem az utcán...
A nevem Dave Wodford, tizenkilenc éves, egyetemista, bátyám cégénél fotósként dolgozom. Egy nap betévedtem egy könyvkereskedésbe, rápillantottam egy könyv hátulján egy, a halott írónőről készült képet, s azóta... furcsa dolgok kezdtek velem történni.

Véletlen akadtam rá a könyvesboltra, hazafelé mentem, egy fotós megbízatásomról. Eltévedtem a kisutcák zegzugosságában,és egyszer csak megláttam a kiírást "Könyvek féláron". Szeretek olvasni, s bár a szülinapom csak nem rég volt, és kaptam egy rakás olvasnivalót, úgy döntöttem, benézek. A polcok között kutatva egyszer aztán csak rábukkantam a kötetre. Az utolsó darab volt, fillérekért árulták. Érdekes volt a címe, csábított. "Angyalok csókja" - hirdette a cím. Az elején egy gyönyörűséges angyal  nyújtotta a külvilág felé a karjait, szemében könny csillant. Meg se néztem a leírását, láttam az írónő fotóját, de nem mutattam túl nagy érdeklődést iránta, csak jött velem, elsüllyesztetve a táskámba, a fizetés után, persze.

Otthon azután elővettem, és rácsodálkoztam a kötetre. Keményborítós volt, a háttér fekete, az angyal maga világoskéken ragyogott, s annyira valóságos volt, a fájdalma pedig, ami könnyet csalt az arcára, már-már érezhetővé vált számomra is. Lassan forgattam meg kezemben a könyvet, és találkozott a tekintetem egy csodaszép kék szempárral, ahogy vizsgálgatóan nézett rám, halvány mosollyal az arcán. Gazdájának törékeny és sápatag arca volt, és mézszőke lágy esésű hosszú haja...

Végigolvastam az ismertetőt, aminek a végén kiderült, hogy a képen az írónő látható - ahogy tippeltem. Az utolsó mondat lesújtott: "Élt tizennyolc évet, 2005-ben bekövetkezett súlyos autóbalesetben hunyt el." Ezen megrökönyödtem. Ijedten pislogtam szembe a fotóval, torkomban gombóc képződött. Egy pillanatra úgy tűnt, mintha a kék szempár villant volna egyet, de ráfogtama  dolgot a fényeknek.

Leraktam a könyvet az asztalra, s pár napig el is feledkeztem róla, annyifele kellett mennem... De közben annyi furcsa dolog történt...

Na jó, ez to be continued, most valahogy elfogyott az ihletem. :x De eddig tetszik. xD Meg az is, ami eddig meg van belőle fejben...

Hajaj, nekem is amúgy, annyi olvasnivalóm van... xD Kezdve a kapott -s dedikált <3- LLL könyvekkel, a szintén kapott -mert ácsingóztam érte, egyetlen értelmes lévén- Edgar Wallace A vörös kör című kötete, aztán a kölcsökapott Ragadozó városok... A ma vett Harakiri, illetve ott van még a Lélekzet is, nem olvastam el Szabó P. Szilvesztertől minden verset még... Hajaj. xD Legalább nem lesz hiányom egy darabig, az biztos.

Címkék: kép könyv novella történet képszerkesztés anime írás tune hetalia dnangel

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr481633615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tadeshi 2009.12.31. 12:32:42

Kérem szépen becsülettel, én a Photobucket-en találtam rá! XD (Mint a legtöbb Hetalias képemre. xD)
Csini lett ám mindegyik ava, nekem személy szerint a Get Lost-os tetszik. xD (És ismételten kihangsúlyozom: miért van az, hogy csak én nem tudok bánni a számítógépes képszerkesztőkkel?! XDD Segond, ez már nem fog megváltozni... xD)
A novellarészlet egész jól kezdődik! Folytasd hamar, mert érdekel. xD
Jééé, eltaláltatok a Könyvudvarba? XD (És akkor Kishi még panaszkodik, hogy rossz az útmemóriája. =P) Node, örülök, hogy találtatok magatoknak könyvet, és igen, az valami hűűű bolt. xD (És hatzáz pénzért árulják a Ragadozó Városokat, ami nekem - illetve nevelőanyámnak - 2500 pénzbe fájt... X'D Jólvan, ez az én szerencsém. xD)
Apropó, aztatat tessék olvasni. xD Én is el vagyok ám havazva mindenféle nyalánksággal - Bartimaeus III, két Fejős Éva könyv, és akkor még ott van a HP 5. kötete is, ami szintúgy kölcsönben leledzik nálam (és mielőbb el kéne olvasni, mert várják vissza. xD)
S végül is hogyhogy nem mentél bulizni?

Tune-chan 2009.12.31. 17:00:46

@Tadeshi: Ha hiszed, ha nem, most is azt olvastam, idefele jövet (ismét a nővéreméknél, yeeah) És asszem következő könyvudvarozás alkalmával haza is jön velem - már nézegettem, csak nem volt pénzem, mert ugye hatalmasat vétkeztem, s vettem magamnak mangát. xD Meg még mennyi minden jön haza velem...! Egy Drakula biztos. S annyi jó könyvet láttam mééég...! *füttyent* S te bezzeg nem mutattad meg nekem a helyet, ejnye. :P
A photobucket jó oldal, én is onnan másoltam a múltkor, ugye. xD
A Get Lostos? Pedig azzal kellett a legkevesebbet csinálgatni. xD Nekem az "It's just a dream..." a kedvencem... :D De ez csak Ameirka miatt... xD
Folytatom majd, mindenféleképp, de valszeg csak ilyen darabokban. xD
süti beállítások módosítása