Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Hulla jó évszakok

Tune-chan 2010.02.05. 19:50

Fú, de fárasztó egy hét volt ez...! De itt vagyok, hogy bejegyezzek - végre! x3 Bár nem tudom ki örül ennek - rajtam kívül. xD Mert legalább kiélhetem a szájmenésemet, ha már anyut nem érdekelte a mondanivalóm délután, mikor megjöttem... Szóval, hajrá!

Hmmmz, most esett le, hogy lógok még egy színházolással is, ami vasárnap esett meg - az osztállyal és nővéremmel. Hogy ő miért jött? Mert Balázs helyére kellett valaki, ha nem akarta, hogy kidobott pénz legyen neki az a kétezer-kettőszáz forint. (Jézusom, én ezt leírtam betűvel, s emlékeztem a kétezer utáni szabályra?! xD //amúgy kicsit nagyon fáradt és hulla vagyok, szóval vannak kicsapongásaim -amúgy is szokta lenni- szóval, a megértéshez fokozott figyelem kell. xD Wuháháháhá! - Nem, nem őrültem meg... - Annyira. - Csak egy kicsit. - Kicsit nagyon...) Na, mindegy, szóval, Timi jött el vélem az Oidipusz című darabra a Nemzeti Színházba. Hát, érrrdekes volt, mondjuk így. Akkor most jöjjön egy kis elemzés.

A -khm- mű címe: Oidipusz
Rendező: Sopsits Árpád
Színház: Nemzeti Színház
Időpont: jaunár 31.
A helyem: Mivel érkezési sorrend volt... úgy a negyedik, vagy az ötödik sor, közel középen a Gobbi Hilda Színpad nézőterén.

Minek jell jönnie? Ja, szereposztás. Szóval, khm, Szereposztás:

Oidipusz: László Zsolt
(Nem értettem, a többiek miért mondták rá, hogy tiszta Benkő. Nem is! Ezerszer jobb nála. És remekül játszott a körülményekhez képest! Ő vitte a hátán az előadást! Mellékesen a vándor-csöves szerep nagyon illett hozzá ^^", s a vakot is remekül játszotta - az a pofon, mikor felpofozta Polüneikészt! Woa...! Jó volt. xD)

Kreón: Kulka János
(Valamiért, főleg a második felvonásban, abban a szerelésben nekem nagyon homárnak tűnt. xD ÉS az a csizma...! És érdekesek voltak a pózai, ahogy mindig behozatta magát a futószalagon. xD)

Teiresziász: maga a rendező, Sopsits Árpád - csak mert Sinkó László lebetegedett...
(a legviccesebb az a dologban, hogy mikor ezt bemondták poénkodva elejtettem a megjegyzést, hogy irónikus lesz, ha a vak felolvassa. És lőn, végig olvasott mindent. xD De le a kalappal előtte, hogy képes volt megcsinálni.)

Iokaszté: Udvaros Dorottya
(Közel a legszebb pillanata volt a darabnak, mikor Iokaszté felakasztotta magát. Jééézusom az a ruha, jééézusom az a kivénhedt k*rva. Nem bírom én azt a nőt, nagyon nem... >><<)

Hírnök: Bodrogi Gyula
(Olyan aranyos volt, ahogy ott gyűrögette a sapkáját. xD Ő se mai kakas már...)

Pásztor: Papp Zoltán
(Hát ööö... Passz, nincs véleményem.)

Karvezető: Rátóti Zoltán

Anitigoné: Szalay Marianna
(Anyja lánya - valahogy olyan... kurvás volt? x'D)

Iszméné: Bánfalvi Eszter
(az egyetlen női karakter a darabban, akitől nem kaptam rángatózást, oh yeah! xD)

Thészeusz: Marton Róbert
(Először, mikor a akrban volt, azt mondtam nem olyan rossz. Aztán második felvonásban megláttam abban az öltönyben. Kész horror. xD Mondjuk, a játékával nem volt bajom, de egek, az a ruha!)

Polüneikész: Makranczi Zsolt
(Az egyetlen helyesnek titulálható férfikarakter a darabban. És olyan keveset szerepelt... Akkor sem épp bejövős karakter szerepét. xD Irritált valamiért Polüneikész, de a medencés jelenet ott volt. xD)

A Kar az első felvonásban a fiatalokból állt, azaz Szalay Mariannából, Bánfalvi Eszterből, Marton Róbertből és Makranczi Zsoltból, míg a második felvonás az öregeké volt: Udvaros Dorottya, Bodrogi Gyula, Papp Zoltán, és Sopsits Árpád.

Top 3 karakter (fejtörést okozott, hogy kiválasszam. xD): Oidipusz, Polüneikész és mondjuk... Thészeusz.
Kedvenc jelenet (igen, találtam. xD): vak Oidipusz kontra Polüneikész, avagy a pofon és mikor a kölykök, mikor Iokaszté meghalt ott futnak a futószalagon.

Történet: Nem untatok senkit, az Oidipusz története, plusz Oidipusz Kolónoszban, a Babits fordítás szerint.

Summasummarum: Érdekes volt. Maga a színpad is, először azzal a fura csempével majd a lámpákkal (sejtettem, hogy fel lesz oltva mind, ohh, igeeen...) és a tavacskával... Meg a futószalag, jééézusom, attól megőrültem. Mondjuk, ötletes, de nem illett oda. És a ruhák, amikben voltak! Ha már régies szöveggel mondják (ugye, Babits féle), akkor legalább korabeli ruhában lettek volna vagy valami... A túl modern ruhával érdekes volt... És a dob, mikor megindult a futószalag... Már azt hittem, leütöm a dobosokat néha, komolyan. xD Mindenesetre kaptunk egy félmodern feldolgozást, és mivel csak félig volt az, emésztenem kell. A színészek jól játszottak, ők nem tehetnek a darab milyenségéről, de nem tetszett. Osztom Lara véleményét, hogy Ofőt is be kéne rá fizetni (lebetegedett szegényke, megint. Jesszus, mit fogunk pótolni... Ha így haladunk a kilencedikes (!) könyvet nem fejezzük be évvégéig... xD), csak őt szünet nélkül... xD (Ismétlőn? xD)

Hát ööö... Közel nem a legjobb színházélményem az biztos. Amúgy Dávid tök aranyos volt, amikor a villamoson megpróbált beszélgetni. Nem olyan rosszfej az a srác, csak kicsit félénk... mert hát mindenkinek van egy kis bogara, nem?

Ööö... Ennyit a múlt vasárnapról. Jah, még annyit, hogy Lara lefizetett: csináljam meg neki az infóleckét, mert nem sikerül neki. Megcsináltam, ezért kaptam tábla csokit hétfőőőőn. x3

Japón... Valahogy nem éreztem odaillőnek magamat. Csütörtökön mondjuk ez jobban ott volt (elmaradt a Willes óra, be tudtam ülniiii~! x3)... De elhatároztam, hogy én nekiállok tanulni, gőzerővel, főleg, ha ezzel akarok kezdeni valamit, már pedig a japánnal akarok. De... olyan messzi a cél, talán lehetetlen elérni... *sóhaj* Kedden japós előadás volt, ami nem is volt rossz. És megihletett...! Szóval a történet a következő: Japán ugy most -meg régebben- el van nyomva Ámerika által, vagyis nem elnyomva, hanem... na szóval nem lehet hadserege, ugye japóéknak, és annyi sérelem érte már őket az USA jóvoltából, hogy teljesen érthetetlen az a nagy dicsőítés, amit manapság lenyomnak feléjük. Szóval, továbbgondoltam... A föld alatt működik egy nagy kiképzőtábor... Meg kísérletezgetés, miegyéb. (Mert ugye, valszeg nem véletlen, hogy annyi mecha-s anime van... kukuku) És Japán elfoglalja majd Amerikát... Ami ugye az american lakosságnak nem tetszik. Az elfoglalás után játszódik a történet, több szálon (olyan TvaP-féle minden út összefut egyszer, hiába a sok szálasra gondolta), mindkét oldalról (Lelouch vs Suzaku? xD)... Meglátjuk, mi sül majd ki belőle. :D

Szerdán Leviztem, és... megejtettem a nagy beszélgetést. Ezt majd talán máskor kifejtem, most nincs hozzá lelki állapotom. Csütörtökön... elkísértem Kishit a Jubilee átvételére... és találkoztam Case-zel is. A fura az volt, hogy Conon... valahogy nem ilyen volt, sokkal... helyesebb? xD Igen, jött is apoén, hogy a jótündértől azt kérte, hogy conokon nézzen ki jól és ddr-ezzen, profin. xD Szóval, lehet nem ő volt az akkor, NyAConon... Ma suli után Mc-iben kajáltam... meg is van az eredménye, egy jó kiadós pocifájás. xD

Ami még érdekesség volt a héten... Az az, hogy nyitottam egy olyan word doksit, ami a Felütések, randomkodások címet viseli, s már négy ilyet tartalmaz. (És tartalmazni fogja a Kine "kalandjait" is. x3) Kis rövidkék, van amelyik csak két-három mondatos, vagy csak egy részlet valamiből, vagy egy lezárt de rövid egész... Szóval, randomkodások. És úgy döntöttem, kettőt megosztok közülük.

Hull a hó, nagy pelyhekben. Hideg van, hideg a takaróm is, a nagy fehérség maga. Talán, ha elalszok, nem fogok már fázni többet, nem fogják a Hideg tüzes tűi szurkálni a bőrömet… Jó éjszakát!

Az egyik. A legrövidebb... Szerintem aranyos. A másik viszont abszolúte kedvenc. És mint anyutól megkaptam, beteg vagyok. De ezt már nővérem is közölte, hogy beteg a lelkem. xD

Csipp-csepp-csöpp

Csak bámultam a kis patakot, amely lassan csordogált a linóleumpadló réseibe. Majd tekintetem a cseppekre tévedt. Csipp-csepp-csöpp, hallatták a cseppek. Mindahányan voltak, nagyot koppantak a földön, hogy aztán a patakhoz csatlakozhassanak, s elfolyhassanak… Csak ültem, és néztem, ahogy csepegnek. Ahogy lecseppennek Dave lábfejéről. De előtte végigfolytak a testén, izmos, szinte fedetlen testén: mellkasán, hasán, ágyékán, combján, lábszárán, bokáján, hogy aztán lecsöppenhessenek. Dave csak jámboran lógott a tető tartógerendájáról, nem zavartatta magát, lágy szellőtől lengedezett tölgyfabarna haja. Szürkéskék szeme a semmibe nézett, torz fintor ült az arcán, de igazán már nem zavarta. A cseppek meg csak cseppentek. Az idő telt… De a kés Dave mellkasában még mindig termelte a kicsiny kis vércseppeket.

Hát nem aranyos? És azért szürkéztem, mert az idézetes bigyulán belül eleve dölten van minden, s az eredetileg dölten lenne...

Öööö... rajzra kellett boritótervet csinálni, s lévén két hete nem volt óránk, és felgyülemlett pár rajzunk, éltünk a gyanúperrel, hogy osztályozni fog Balanyi, ezért képes voltam rajzolni - ma és tegnap. És asszem kirajzoltam magamat a hónapra... Naptárborítót kellett csinálni, négy felé felosztva - tavasz, nyár, ősz és tél. Nos, elképzeltem, hogy akkor én lerajzolok egy srácot, ugyanabban a testhelyzetben, felülnézetből, ahogy fekszik az a.) virák között, b.) a tengerparton, c.) a falevelek között és d.) a hóban. Meg is rajzoltam őket, de igen ám, nem tudok két egyforma fejformát (és két egyforma szempárt xD) rajzolni, így a hajukat is átcsináltam, és négy különböző srác lett. El is neveztem őket iziben, bár csak sablonosan: Spring-kun, Summer-kun, Autumn-kun és Winter-kun. (azóta jött, hogy Summer-kun olyan Scottos. xD De akkor Autumn-kun Sirius...! O.O) Ma meg színeztem, órák között, ilyesmi. Összesen öt óra munkám volt vele... A semmiért. Ma nem volt osztályzás. Pedig éppen elkészültem, mikor bejött...! HRRRMMRRRGRRR...
Na de, mivel nem valószínű, hogy valaha is lesz szkennerem, leírom, hogy hogy néznek ki a fiúkák. x3 Haladjunk sorban: Spring-kun halványkék ingben, dögmosolyban néz felfele, ránk, szőkérbarna haja kicsit kócosan meredezik, kezében vörösrózsa. (istenem, sikerült a keze... x3), rajta fehér nadrág (farmer?), és japán fapapucs. Ez amúgy véletlen! xD És fekszik a zöld fűben, fehér virágok között. x3
Summer-kun (Scott! xD) ellenben a homokban fetreng, sarokban víz (tenger?), amelnyke a hulláma épp picit visszahúzódik, másik sarokban napernyő. A srácon barna papucs, fűzöld úszónadrág és egy napszemcsi. Barna haja enyhén Scottosan áll. xD
Autumn-kun...! Jééézusom, én abba a srácba belezúgtam. Mikor csak a fekeze-fehér vázlat volt meg, nem tetszett, de kicsit sem. Lévén őt, miután rájöttem, hogy béna vagyok, a saját zsáneremmé akartam varázsolni (Gorge-kun feelingre), de nem jött be. De a színezés...! Az avartakarón fekszik a drágám, fekete haja válláig ér, fekete hosszúujjú van rajta, azon rövidujjú kapucnis felső, ami (kapaszkodjatok!) vörös-narancs átmenetes, de rohadt jól néz kiiiii! Sötétebb zöld nadrág van még rajta, sportcsuka és egy setétzöld övtatyó (meg egy öv...)
Winter-kun alig látszik, a világosabb kék sapka, narancsos sál, világoskék kabát, fekete kesztyű, sötétkék nadrág kombóban. Mellette lila-kék hódeszka virít. x3

Le kéne kapni őket, vagy beszkennelni, vagy valami, mert... én büszke vagyok magamra! Még ha egész gyengusak is lettek a lábfejek, na meg, hogy senki nem látja ki, hogy felülnézet. xD Autumn-kuuuuun! x3

Tegnap arra adtam a fejemet, hogy én bizony mangából színezek. xD El is kezdtem egy Daiuskét, na majd meglátjuk... xD

Most talán úgy... ennyit akartam. Ja naa!

Címkék: színház rajz ötlet skizo tune oidipusz randomkodás

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr911732499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.02.06. 09:45:14

First. :)
És én is örülök a bejegyzésnek! ;)
A cím amúgy a két lentebb jegyzett irományra utal? Jók lettek, ahogy mindig! De egy kicsit tényleg beteg a csöpögős... nem lehetne, hogy inkább a könnyei peregnek? (Lécciii!) Jó ötlet a random-füzet, így nem megy kárba semmilyen gondolat ;)
A színház, hát érdekes volt. Tudod, a "művészet" kategória. :) De én is maradok inkább a musicaleknél.
Még egy, nem egészen ide vág, de a buttont megkérlek, Te módosítsd majd, én azt sem tudom, hogy kezdjek hozzá...
Puszi!

Keen25 2010.02.06. 11:37:08

Tun. ha akarod, lehet, h tudok neked scannelni.:)
Mar ha a kezembe mered adni a muveidet. :)

Tune-chan 2010.02.06. 11:51:09

@mickie: Te beszélsz?! xD Nekem nincs nagyon képem a kislányról. :P Vagy olyan kép kéne, amint mindketten rajta vannak, az megkönnyíteni a dolgom. xD
Nekem nem feltétlen musical kell, de ez... érrrdekes volt, na. xD
Nem könny, ez már így marad. xD Fel van akasztva és egy kés van a címében, slussz. :P Szerintem is jó ötlet, legalább nem úsznak el az ilyenek (vagy kellemesebbek), vagy hát egy-egy ötletem, még ha nem is egész, csak egy töredék. :D
Ööö... A cím, nem fejtettem ki, de arra utal, hogy hulla fáradt vagyok, hosszú hét volt, másrészt a rajzra, amit alkottam. :D A másik felét nem fejtettem ki, jut is eszembe. xD

@Keen25: Juj, tényleg? x3 Az tök jó lenne! S miért ne merném a kezedbe adni? Széttépnéd? :P

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.02.06. 12:07:03

@Tune-chan: Nem muszáj szerintem, hogy mindketten rajta legyenek a képen, de ahogy gondolod. Szétnézek majd. (Az összebújós, egymást szeretős képre még várni kell...)
Akkor jó kis címet találtál, mert simán megfelelhet a két mű rövid és tömör leírásának is. :) Persze, ez esetben a csöpögős sztori szépségét kicsit ledegradáljuk (hogy "hulla", és kész).
Amúgy megint nem jól alszol, vagy sok volt ez a hét a frontokkal, sulival, meg mindennel?

Tune-chan 2010.02.06. 12:42:04

@mickie: Mindkettő, igazából. x'D
Igen? Hát oké. Végül is...
Szereztem képet, mire nem jó az indafotó. ;) Már meg is van a fejemben a kompozíció, már csak Zserbiről kell megtalálni a nekem tetsző képet (Mazsi körbevágva várja a tovább mozzanatokat - jesszusom, húsz perc szenvedés volt. xD)

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.02.06. 13:37:45

@Tune-chan: Azta, milyen hatékony vagy a képekkel! :)
És előre is köszi, hogy csinálod!
Ami az alvást illeti, szerintem egy éjszakát eltöltenél itt a két hiperaktív kisasszonnyal (Mazsi már nem alszik a takarón, sőt, leginkább sehol sem éjjel), és odahaza úgy durmolsz majd, mint a bunda!

Tune-chan 2010.02.06. 18:08:26

@mickie: Lehet. Na majd kipróbáljuk. ;)

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.02.07. 21:19:06

Igen, a Nemzeti Színházban vannak érdekes dolgok, s nem oda illőek is...
(Mi, mikor tavaly voltunk azon a Holland, szerintem szörnyű darabon, egyszer csak megjelent egy nő meztelenül.)
Egyébként tök jó, hogy így tudod a szereposztást. Én erre nem lennék képes... Arra, hogy így utólag véleményt mondjak.. Pedig a színházi színészek igazán érdekelhetnének engem. :$

Huhh.. A második "randomkodás".. Tényleg megijedtem a végén! De tetszett.

Tényleg szkenneld majd be a rajzokat, légyszi! Engem érdekelnek! :) Amúgy a neveik, tök jók végül is:) Szerintem elég ötletesek.

Tune-chan 2010.02.08. 12:10:01

@Edo12: Nem tudom, utánajártam. xD Volt szórólapom, amin rajta volt - meg engem végül is, érdekel. Meg így lehet normálisan kivesézni egy darabot, nem? :D
Amúgy a véleményformálás... És szeretek élményeimmel kapcsolatban véleményt formálni, szóval... :D

Igen? Örülök neki. Igen, kicsit beteg, meg lehet ijedni tőle, de... de szerintem aranyos. xD Én imádom, mindenesetre. xD

Ötletesek? Az évszaknevek, megspékelve egy "kun" végződéssel, amit a japánok olyan fiúnak mondanak, akik közel állnak hozzá - barátság vagy más egyéb. Ha ez ötletes... Hát oké, nem vitatkozom. xD

E1d2o · http://zoldegeszseg.blog.hu/ 2010.02.09. 21:15:09

@Tune-chan: Nekem pont az tetszik, és pont azt tartom benne ötletesnek, hogy ilyen egyszerű megoldást választottál az elnevezésre..:) Rajzotok volt azóta? A tanár mit szólt a rajzokhoz?
süti beállítások módosítása