Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

ミュージカルか。 それはどんなですか。

Tune-chan 2010.03.21. 19:46

Mindenkinek vannak érdeklődési körei. És mikor ezek találkoznak... Két dolog jöhet számításban. A.) A kettő együtt veszett béna. Vagy B.) OMFG! Ez rohadt jó!!! Most ez utóbbit áll fent. Szóval, most csak erről... (cím fonetikusan, és magyarul: myuujikaru ka? kore wa donna desu ka? - Musical? Az milyen?)

Tudtam, hogy Japánban is vannak musicalek - miért ne lennének? Egy-kettő animéből is készült, így hát meg sem kellett volna lepődnöm, hogy olyannal találkozhatok, amit már láttam magyarul, s úgy az egyik szívem csücske. (Van pár ilyen szám, meg kell, hogy mondjam. Olyan is, ami nem csücsül a gépen. Vétek!)

Már múltkor is felkaptam a fejemet: Facebookon beléptem a magyar Rebecca rajongói közé, mert miért ne. (Várom már, egyszer biztos sikerül megnézni. ;)) Oda feldobáltak pár linket, és csak úgy végigfuttattam rajta a szememet... És kiszúrtam valamit. Katakanákat a nagy R betű előtt! Rögvest a linkre kattintottam, ami elvitt egy kis cikkhez, miszerint Japánban már megjelent a számok albuma. Nem figyeltem oda különösebben a hírre, nem fogtam fel mindennek a jelentőségét... Az ma következett be. Hála nővérkém linkjének, aminek a végén egy trailer volt japán barátaink Rebeccajához. És tudjátok mit? Veszett jól hangzik japánul is. :)

Íme:

A csávó, akit az elején mutatnak (0:06), ő Maxim, akit amúgy Szabó P. alakít nálunk. (no meg Bereczky, de ő engem ugye hidegen hagy. xD) Hmmmz, nem is rossz... :)

Keresgélni akartam még több számot, a japán Maximmal, hátha megtalálom a Jégmosolyt. x3 (amit a Broadway Fesztiválon hallottam ugye, élőben... Szabó P.-t... kyaaa! x3) Nos, ez nem jött össze (ellenben, egész hasznos a google chrome fordítója. Jó, oké, néha csak nézek, hogy mit akar, de nagyjából képbe kerültem - mert hát nem vagyoka on a szinten, hogy kanji-kanjiból kijöjjek. xD), de nem csüggedeztem. Beírtam angolul, hogy japanese musical, és rábukkantam egy érdekes listára: musical számok japánul. Felcsillant a szemem, hogy hátha... És lőn!

Rábukkantam Nakagawa Ainorira. Hogy ő miért érdekes? Ő játsza/játszotta a japán Mozartot! Kicsi szívecském hatalmasatt dobbant, mikor meghallottam tíz vagy hány másodpercet egy összevágásban... A zene az vagyok én...! x3

És miket találtam? Olyan videókat, amiben Nakagawa-san (akinek amúgy fantasztikus hangja van) énekelgeti a Mozart számokat, többet, egymás után, szünet nélkül. Úgy gondoltam,e zeket megosztom veletek - meg elrakom magamnak későbbre, mert még nem szedtem le TeCsős leszedőprogit.

Magyarul ezek a következő címeket viselik (már akit érdekel, s utána járna): A zene az vagyok én; Szeret mind, ki ismer; és ööö. Hm. Mi a cmíed, héj?! xD

Khm, ezeknek még úgyse tudom a címét, és ilyenkor nem találom meg a magyar Mozart cd-nek a címlistáját. xD (átkozom a pillanatot, hogy nem írtam át magamnak, mert Dolhai énekel...) Nna, mindegy, ez van. Lusta disznó vagyok, meg béna - mert nem találom. xD De kyaaa, és kyaaa, meg még jobban kyaaa.

Khm, igazából ennyit akartam ebben a bejegyzésben. De akkor helyzetjelentek UNESCO-val kapcsolatban: tegnap Vivivel összedobtuk a forgatókönyvet, leszedegettük a számokat, ő mára megvagdosta, amit kellett, és átküldte, hogy kiírhassam. Rajtam már nem nagyon múlik semmi... Max, hogy ne hasaljak el a színpadon, mint béna hal. xD Szóval, csak emg lesz az!

Más... nagyon most nincs. Szóval, bye-bye!

Címkék: videó színház japán mozart unesco tune rebecca japán musical nakagawa ainori

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr581857458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.03.21. 20:19:42

Hogy mik vannak! :) :) :)
Az első videón a harmadik szám, az a Miért nem fogdsz el engem.
Átküldöm e-mailben a Mozart! számcímeket. ;)

Tune-chan 2010.03.21. 20:33:17

@mickie: Igen? Köszi szépen. :D Nem írom már oda, de akkor megjegyzem. :D És köszi a címlistát. :D

Zofiia 2010.03.24. 21:33:58

Nem mondanám, hogy teljesen vágom Mozart!-ot de az első 2 számot ismertem (a szeret mind....-t énekeltem is xP). Nagyon érdekesek, ahogy azt a sok szótagot besűrítik a dallamba:D Azért maradok inkább a MÁZS féle feldolgozásoknál:))
Amúgy hallottál már ismert zenét Cantonese nyelven? xD Na az baromi vicces:D Őőő...nem tudom mire akartam ezzel kilyukadni....mindegy xD.

Az UNESCO-s dologhoz pedig hajrá, bár még nem igazán jöttem rá, hogy mi is az pontosan^^
Mindig örülök, mikor billentyűzetet ragadsz, szeretek olvasni felőled:D Na meg te emlékeztetsz néha, hogy nekem is írnom kéne xD.

Tune-chan 2010.03.26. 10:47:14

@Zofiia: Iiigen, azt hallgatom általában, hogy hány szótaggal többet énekelnek. xD De aranyosak... :D Nem véletlen szeretem japó barátainkat. :D Nna igen, akkor már MÁZS, ha magyar. Semiképpen sem Dolhai! :P
Nem, még soha. Majd mutathatnál egyet! :)

Minden évben van valami cuccli, ami az osztálynak csinálni kell. Tizedikben ez az UNESCO, ami abból áll, hogy egy műsort kell összerakni a válaszott országgal kapcsolatban, hogy szórakozzon a nép, aki nézi. És sokan nézik... És arról szólna, hogy az osztály kicsit összedolgozzon. Hát ööö... Nna az nem jött nagyon össze.

Most már meggondolom kétszer, hogy érdemes-e billentyűzetet ragadnom, ha már a blog is visszadom a főoldalra miközben siránkozom neki, kiírnám a bajomat... xD
süti beállítások módosítása