Tune no Blog

Ez a blog az én kicsike kis álomvilágomról és a valóvilágról szól - amiket látok, tapasztalatok, hülyeségek, aktuális dolgok, ANIMÉK, mangák, Japán, történetek, meg úgy igazából minden, aminek csak egy kicsit is köze van hozzám. Lépj be hát a világomba, ha nem rettensz vissza a sok önmarcangolástól, esetleges őrültségektől, fangirl üzemmódtól!

 

 

Bemutatkozás

Kívánság lista

Zoo

Meg, ami még készül...

 

Lassan-lassan folyik az oldal átalakítása... Mikorra leszek vajon kész? (A válaszom: talán soha. xD Ha így haladok...)

 

olvasó böngészi az oldalt.

Oldalak

:-)

Utsó kommentek

  • Tadeshi: Hú, volt mit bepótolnom A Csapon, de megtörtént. (És tudok még valamit, ami miatt nem ártana találkozni: az i... (2010.10.31. 11:55) ...Is this the end?
  • E1d2o: Ha ezek a plakátok ilyen mélyebb érzelmeket kelt(het)nek, mint ahogy írod / a linkelt képeken látszik, akkor ... (2010.09.25. 12:26) Darabka - ARC kiállítás és gondolatok
  • Tune-chan: Azok is. Élünk sajna a gyanúperrel, hogy utcacicák - de nem olyan régóta. :x Vagy hát nem tudom... Hát... ha ... (2010.09.24. 18:18) Darabka - Napelemes-dallam
  • Tune-chan: @mickie: Nekiállok hallgatgatni a darab számait, és akkor mjad... írok. Csak le kéne őket szedni. (Szabó P-ve... (2010.09.22. 15:10) Darabka - Az új kezdet?
  • Tune-chan: @Tadeshi: Persze, nagy poénok voltak. "Nem ezeket a droidokat keresed." =D De az a fizikás mondat... az beteg... (2010.09.01. 18:10) Nemzeti gyásznap

Cííííímkék

Aggodalom magasfokon, broadway, macskanyúzás

Tune-chan 2009.09.20. 20:30

Igen, már megint nem a kirándulással jövök, de hát ez van, bocsánat. xD Majd lesz az is... talán útinapló után. xD Na de most! A cím tömören leírva a hétvégémet fémjelzi. Csapjunk is a lecsóba!

Szóval... Péntek. Reggel egyedül megyegettem suliba, Kishi lévén ment kivizsgáltatni magát... Tesivel kezdtünk, ahol kicsit megszenvedtem, rosszul-lettem, csak mert, persze, hogy reggel kopogtatott a Mikulás bá'. Nittával lógtunk is egy tíz percet óráról, amíg gyógyszert vettem be. xD Sehogy se sikerült überelnem a keddi futásomat, szóval, kicsit szontyolodottan vettem tudomásul, hogy a 10.33, amit produkáltam hatvanon bizony csak a ketteshez elég. Az a rohadt három századmásodperc...!!! Most haragszom magamra. xD
Aztán... tesi után jött sms, kettő is, Kishikémtől. Válaszoltam is rá, természetesen órán. xD Föcin, kit zavar... Aztán kémia előtt... Kishi írt, hogy beutalták a bajcsiba acut fekvőnek. Néztem is nagyokat, hogy mifranc?! Kicsit kibuktam, s ez csak fokozódott a későbbiekben... váltottunk még pár smst, órákon (kémia, biosz... xD), Nittámnak "kisírtam" bánatom, és a többiek, persze, nem vették nagyon észre, hogy totál ki vagyok bukva - sebaj, ennek örülök, legalább még működik valamennyire az álarc mechanizmusom... Jófej a biosztanárunk, nekem legalább is bejövős a stílusa. Rajzunk is volt, a rajztanár még nagyobb szemétnek tűnik, mint eddig, és megint nem mondott egy büdös szót sem arra, amiket csináltam. -.-" Akkor mi a francnak csinálom?! Ennyire szar lenne, vagy mi...? Éneken szinte meghalltam a nevetéstől, s ugyane órán feltűnt, hogy rohadt sokan hiányoznka... bónuszként túléltem egy hetedik óra angolt is. És... annyira aggódtam Kishiért, mint még soha, senkiért. Nem is értettem a dolgot. Soha nem voltam még ilyen ideges... És tán, nem is leszek. xD Legalább is remélem. Nem volt jó ülni a szobámban, telefont fogdosva, remegve, hogy most akkor mi van. xD

Végül aztán összefutottunk Kishikémmel, átadtam az ajándékát, aminek, meglátásom szerint örült... majd rohantam fel, hogy gyorsan összecuccolva irányba vegyem a Nagymező utcát, pontosabban egyelőre csak az Operaházat - ott beszéltünk meg ugyanis találkozót Timivel és Árpival. Ugyanis 18-19. Broadway Fesztivál az Operettnél, ami nem mást jelentett, hogy kedvenc-nonkedvenc musicalénekesek színpadon énekelgetnek a népnek - meg még mást is, de ugye, minket -engem- ez érdekelt.
Jó, metróra fel... szembe velem csaj, olyan hatcentis műkarmokkal, kezében kutyával, mellette eléggé "macsó vagyok" csávó. Szegény kutya, úgy sajnáltam... ugyanis a nőci vakargatta a kutyut, azokkal a karmokkal... O.o Kutya menekül: átmászott a csávó ölébe. Az meg tűrte, hogy ott tapos a kutya a golyóin. Jó, mondjuk az ebnek nem volt nagy súlya valószínűleg, de azért mégis. xD Mindegy, nem az én pasim... Csak az a szegény kutyus... Azokkal a bánatos szemeivel...
Láttam apácát is, meg biciklist az Andrássyn, ahogy elütött egy táblát - ami feldőlt, de a cangás hajtott tovább. xD Na az vicces volt... Jah, de úgy kezdődött az egész, hogy én hülye rossz irányba jöttem ki a Deákon. xD Sebaj, beazonosítottam a terepet: ha itt van a Gödör, ott meg a Bazilika, asszem erre kell menni: és lőn, arra kellett. xD Opera előtt - túloldalt aztán megállok, körbenézek: Timiék sehol... Hm... hm... Hirtelen megszólít egy csávó, hogy... "Bus stop? Is it here?" Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam... xD Aztán válaszoltam neki, egy "Sorry, but I don't know"-t. xD Láttam cuki, japán házaspárt, akik fényképezték egymást az Opera előtt... Bár, volt egy kis nézeteltérés köztük az elején... de szerintem ránézésre... japánok voltak. Aztán sétálgattam, és emgláttam hirtelen egy oszlop mögött árpiékat: elbújtak, naná, hogy így nem láttam őket. xD
Timi elég kedvtelen volt, de legalább végigröhögtük az egészet. xD Mi volt jó, lássuk csak... Inkább érdekes volt, hogy Mészáros és Szabó Dávid énekelte a Gyűlölet című dalt, nyitásként. xD Mészárosnak még jól is állt, mondjuk. xD Szabó Dávidnak meg nincs magas hangja - ez már több, mint biztos. Nem hiába fikáztam régebben, nővérem bezzeg hárította a dolgot, s kikérte magának,d e msot ő is egyetértett... Homonay -nem csípem, rohadtul- énekelte aztán a Haláltáncot, ami... brrr, de nem volt jó így. Nem mindig ott hajlítgatott, ahogy Szabó P., s így annyira... fura volt... :S Meg a végét elbaromkodta. Az rohadtul nem volt szimpatikus... -.-" És! Volt Curly is! Alias Szerényi, de a Curly előbb eszembe jut. x3 Egész jó volt a csípő mozgása, és kyaaa, még mindig. xD Asszem bebiztosította magát a második helyen a ranglétrámon. :)

Aztán téptünk nővéremékhez, ott nyúztam macskát, aki visszatért két jelenet erejéig a "visszahozzuk a játékot" műveletre. :) Pedig ezt már nagyon rég csinálta - azt is először nekem, persze. xD Este aztán hamar ágyba zuhantam, és reggel még fáradtabbnak éreztem magamat mint este. xD A macska keltett amúgy: berongyolt hozzám, s miákolt egyet. xD A kis szeretet és figyelemhiányos! Próbáltam simizni, nem hagyta, de elkezdett nekem ott dorombolni, s úgy tisztogatta magát. Na széép... Aztán kivonult, s később összenéztünk. Majd hívtam és vissajött, felugrott az ágyra, s hagyta, hogy simogassam, úgy recsegőzött. x3 Utána agonizáltam egy sort, Árpiék lementek vásárolni, Tune felöltözött, leült Spore-ozni, miközben néha macskázott... xD A vásárlóbrigád vissza, Tune nézni The Bing Bang Theoryt, hajmosás, majd nővéremmel karöltve indultunk vissza az Operetthez - mert szombaton Szabó P. is énekelt, bezony! x3
S láttuk a vízbemenős buszt! Katt.
Kiérünk, nézzük.. Andrássy lezárva. WTF?! Megyünk, színházak, művészetek, ilyesmik kint. Mi a... Évadnyitó. Bezony ám...! Nézelődtünk, láttunk híres embereket, akiket nem tudtuk, hogy kik, de valszeg híresek voltak, mert fotózták őket... xD Visszafele láttunk lassított felvételt is, meg meleg szórólapot osztogatót, aki egy olyan magas hangú "köszönöm"-mel köszönte meg hogy elvettem tőle egyet, hogy azt hittem, felsírok. xD Nézelődtünk, meg minden, nem volt rossz...
Elfoglaltuk közel a pénteki helyünket az Operett mellett, s már kezdődött is, amiért mentünk: bemuatók a Rebecca - a Manderley-ház asszonya c. musicalből, ami majd tavasszal kerül műsorra... És láttam Szabó P.-t! x3 És hallhattam élőben énekelni egy annyira jó számot... És annyira mogorván állt a szélen... xD De egyszer mosolygott! És az a belesuttogás, amit leműveltek az utolsó számnál... xD "Rebeccah!!!" xD Jó volt. Sőőőőt... x3 Nagy lufifelengedés volt utána, vágyakat fel kellett írni az osztogatott lufikra, s azt felengedni egy időben... tök jó volt, látni a lufikat. Meg a lufik színei...! Akartam egy olyat, de sajna hamar elkapkodták őket... Meg én nem engedtem volna fel, az is biztos. xD De kyaaa! Kyaaa volt az a szám, amit Szabó P. Szilveszter énekelt és nekem kell!!! xD Sz'tem jövé hétvégén már vadászhatok TeCsőn, hogy átkonvertáljam aztán mp3-ba...

Amúgy, az én énekes drágám is bak, január 1.-én született, s ezt ma tudtam meg. Jó kis fan vagyok, mi? xD Most is ő énekel nekem, a lejátszó épp az ő dalait ismételgeti - pár másikkal vegyítve.

Ma... hát ma volt. Éjjel fél egyig szerepezgettünk Kishivel, majd leléptem aludni. Nem volt valami könnyű az elalvás, de valahogy csak sikerült... Felébredtem többször is az éjjel: egyszer arra, hogy Árpi berongyolt, kivitte a nadrágját, majd csak azt hallottam, hogy csukódik az ajtó... Gondoltam, most vagy csak álmodtam, vagy megint összevesztek azok ketten ott kint. x'D Reggel kiderült, hogy nem álom volt, de hát ez van. Volt reggeli, macisajtoztunk cicóval, majd indultam, haza. Volt búcsúzó cica az ablakban. x3

Flashbackeltemaz empém által beadott számokat a buszon, és nézegettem az érdekesebbnél érdekesebb embereket... Itthon aztán tanulgattam, majd, mivel miután hazaértem megláttam egy nagy érdekességet a tescoban avagy... "Manga regények, több cím". 299 pízért...! O.o Néztem nagyokat, s gondoltam, hogy valszeg semmi nagymenő cím nem lesz, de esetleg egy Éjféli Opera hazajöhetne velem - az úgy is érdekelt. Tanulás után dobtam is egy sms-t Kishinek, aki nem válaszolt... hát ez van, elindultam egyedül a Fogarasiba. Onnan hazajött velem egy könyv, szintén 300 pízért, s 4 darab kétszázas dvd. Hogy mik is ezek? Murakami Ryuu - Nyakig a miszóbanja, aztán egy Ringu, egy Ringu 2., egy Spiral és egy Dark Water. Japán horrorok, igeeeeen. xD A könyv elején, meg egy szépséges hentai kép. xD Sebaj... Öreg pénztáros csaj nem nézett, tényleg nem... Kisegítettem öreg nénikét, avagy elcseréltem ötszáz aprót egy kajautalványra - könyvre és dvd-re, de sebaj, pénztáros csaj elfogadta - az ő ötlete volt, meg is rúgdostam volna, ha nem fogadja el. xD
Mivel nem kaptam, amit akartam, áttéptem az Arénába... Annyira benéztem, hol vagyunk, hogy szépen túlmentem, így sétáltam a Keletitől. xD Az ottani Tecsómból hazajött egy Éjféli Opera, na meg egy radír-hegyező vagy hegyező radír...? Mindegy, hegyez, az a lényeg... Itthon nekiültem a könyvnek, érdekesnek tűnik. Majd mesélek, ha a végére értem...

Ööö... Hazafele sétáltam az Arénából, s közbe agyalgattam... Önvédelmi mechanizmusomnak hála történeten agyaltam, ami már régen megfogalmazódott bennem, középkoros-nagybirtokos-grófos. Körvonalazódott a dolog, az enyhe BL szál, a grófom személyisége, vágyai, céljai... Na meg Severusé! x3 Meg a srácé is, akinek még nem tudom a nevét... Úúúúúgy égeti a kezemet, de nincs időm leülni írni - ez ugyanis egy hosszabb lélegzetvételnyi mű lenne. Na majd egyszer... Addig is el kell még nevezgetnem minimum két karaktert... x3 De az a jelenet, amit kitaláltam...! Jó, több volt, de az a fő jelenet, mikor a grófocskám és Severus beszélget, a jobbágysrác meg kihallgatja őket... x3 SZÜNETEEEET! Tune írni akar!!! Nem csak ezt...

Amúgy, szerintem cseppet sem rossz dolog, egy és negyed óra alatt, két helyet bejárni, s 1600 Ft-ért venni egy könyvet, egy mangát, négy dvd-t, és egy radír-hegyezőt. x3 A dologban csak az zavart, hogy egyedül voltam... De legalább agyaltam a fentebbi történetet, ugye.

Mit akartam méééég... Ja igen! Múltkor csak úgy ültem, s spontán eszembe jutott, hogy le kéne jegyezni a párosokat a novellákból: hiszen a felállások olyanok, amiket bármikor tovább lehetne esetleg szőni. Most el is kezdem a gyűjtögetést, később esetleg frissítem, anélkül, hogy szólnék...:

  • Először is, Annie és Nick. Az utolsó történetből. Annie a kezdetektől, mióta meglátta, bele van esve Nickbe, mint vak a csatornába. Nicknek van egy bátyja, aki szakasztott úgy néz ki, mint a srác... Ezzel lehet, mit kezdeni, szerintem. xD
  • Bell és Alen - az angyalos-bábús történet szereplőpárosa... innen asszem csak az angyal és a vadász a fontos és örökíthető. xD Sőt, őket fogom tovább vinni...
  • Aztááán... Az Emberbőrbe bújt farkas farkasának van egy párja, aki amúgy srác, s farkas. xD De ez inkább cssssh. Meg amúgy is ők, csak... társ pár, nem szerelem pár...
  • A Volt egyszer rég... Sarahja és Raphja... Asszem ők azokat, akiket nem fogok bolygatni, úgy jók, ahogy vannak. :) Néha még most is rám tör a meghatódottság, ha a történet végét olvasom... x3 Na igen, talán ez a főművem... xD Nem is én írtam, hanem megszállt valami!!!
  • A "Kéklő égen fodros felhők úsznak tova" fedőnevet viselő, amúgy címtelen szösszenet szereplői... Nos, hm. Sakura és... a srácnak volt neve? xD Na mindegy. Ők... őket is lehetne örökíteni, de asszem nem fogom akarni. Max átnevezve, vagy nem is tudom. xD
  • Aztán az I love you, I hate you, and I will kill you. Mary és Martin. Martin karaktere bejövős, a történet... ratyi. xD Szerintem a srác feltánhet később is, a Betsy nevű gitárral. xD
  • Még van egy névtelen, papírra írt szösszenetem, ahol a srácot Scottnak hívják a csajt meg... ööö... keresem... még nincs meg, de az biztos, hogy van benne Amy, Kate, Stanley és Nick... és érdekes a story, csak már passz, hogy mi volt az ok, miért úgy kezdődik, ahogy... xD Szerelmi sokszögek, fiatalok, bandázás... tök jó. x3 Megvan a csaj neve! Susy! Szóval, Susan. Hmmmm... A nevek az általam használtak, kivéve a Scott. xD Már megér egy misét...

Amúgy, még csak két Nick van a felsorolásban, wow! És már még nem ütközik... Na majd fog. xD Bár a szösszeneteknél mostanság az eredetiségre törekedtem...

  •  

Címkék: könyv történet színház írás manga szabó p szilveszter tune szerényi lászló

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tune.blog.hu/api/trackback/id/tr111395373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.09.21. 17:57:22

Lehet, hogy a mai bejegyzésemnél átirányítom a cicablogot ide, hiszen benne van a posztban minden, ami hétvégén történt nálunk. :) (Azért a veszekedős részt kihagyhattad volna!) ;) Jó kis weekend volt, na. :) Vadászom Neked a Szabó P.-s képeket.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.09.21. 18:12:23

Ja, kihagytad az elgázosítós macskaaktivitást! :P

Tune-chan 2009.09.22. 20:55:55

@mickie: Hoppá, és tényleg kimaradt. ^^" Na sebaj. Bocsi a veszekedős rész miatt...! És ha ideirányítod... nem is tudom mit csinálok. (de látom nem tetted meg. Remek. xD) Ez egy magánblog!!! xD
A képvadászatot - és találatot meg köszi. :)

mickie · http://cicufer.blog.hu 2009.09.23. 17:49:57

@Tune-chan: Nem tettem volna meg ezt az átirányítást, de jól hangzott ;) Viszont a bejegyzésed jó alapul szolgált a hétvége összefoglalásához. (Köszi!)
süti beállítások módosítása